Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
elle sanoi:
Jaskan rooli oli sikäli hieman vaisu, että hän istui aivan hiljaa olohuoneen nojatuolissa.
Voi kun se oli totta eikä vaan unta... :(

**edit**

MOSSSSSE DAJJJJJJJJJANGGGGGGGGGGGGG KLÄSH! ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska sanoi:
Mullapa onkin tänään lyhyt päivä - lähen jo 12 aikaan kotia! HAH!
Ett silleen!!!!!!!!
Mäkin muuten aion lähtee et silleen tossa puolen päivän jälkeen. Mä ajattelin, et kun noi hienot säät vaan jatkuu, niin penteles, mä lähen pelaamaan :) Vidduako mä täällä. Ne mua tartte! :D

Akalla on muuten tänään se koko aamupäivän kestävä duunihaastattelu :eek: Tsemppiä sinne, joskin net soittivat Nike:lta eilen ja olisvat tarjoamassa sille jotain kovan luokan pallia siellä niitten pääkonttorissa. Noh, eilismyöhäisilta menikin sitten nettiä surffaillessa ja tutkiessa, että millanen mesta se Portland USA oikein olis :eek:
Huonosti nukutun yön jälkeen se kyllä sano tossa aamulla, että ei hän haluu lähtee Portlandiin. Ehkä ihan hyväkii... :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Oli hassu uni. Olitte tulleet mun kotiin. Noppis kulki siinä unessa viinilasi kädessä huoneesta toiseen (oli ilmeisesti niin vaikuttunut sisustuksesta), Arnold oli mulle hyvin suuttunut, kun olin jättänyt grillin sellaiseen paikkaan, että se oli aivan lumen peitossa (oli ilmeisesti tuonut grillattavaa tullessaan). OoPeen kanssa istuttiin alakerrassa juttelemassa ja jos jotakin muistan niin sanoi mulle, että ”onpa karseat rappuset!”. Muutakin porukkaa oli talossa. Jaskan rooli oli sikäli hieman vaisu, että hän istui aivan hiljaa olohuoneen nojatuolissa. Sellasta. Vähän sekavakin se uni oli.
Toihan oli kuin elävästä F1-forum-elämästä, muut keskittyy epäolennaiseen sillä aikaa kun mä viihdytän sua :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Voi kun se oli totta eikä vaan unta... :(

**edit**

MOSSSSSE DAJJJJJJJJJANGGGGGGGGGGGGG KLÄSH! ;)
Jos toi oli komppi, niin joko se oli
a) väärässä paikassa
tai
b) sulla on eri sivuasetukset ku mulla

:confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Huonosti nukutun yön jälkeen se kyllä sano tossa aamulla, että ei hän haluu lähtee Portlandiin. Ehkä ihan hyväkii... :thumbup:
Älä nyh, Mainehan on kuulemma ihan kiva mesta :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Jaskan rooli oli sikäli hieman vaisu, että hän istui aivan hiljaa olohuoneen nojatuolissa. Sellasta. Vähän sekavakin se uni oli.
Olenko ollut foorumilla niin hiljaa, että musta on jäänyt vaisu-kuva? Pitänee olla enemmän äänessä!
Ett silleen!!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Mainesta en tiiä, kun Portland on Oregonin pääkaupunki!
Äh, niillä on siellä jenkkilässä niin monta samannimistä mestaa, että eihän noista voi tietää mitä kukin tarkottaa. Portland kun on kuitenkin Mainen suurin kaupunki.

Vähän niinku Pyhäjärviä Suomessa :D

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Onks kukaan kertonut, että sulla on sivuasetukset väärin? :doubtful: