Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Voi kun se oli totta eikä vaan unta...elle sanoi:Jaskan rooli oli sikäli hieman vaisu, että hän istui aivan hiljaa olohuoneen nojatuolissa.
**edit**
MOSSSSSE DAJJJJJJJJJANGGGGGGGGGGGGG KLÄSH!
Voi kun se oli totta eikä vaan unta...elle sanoi:Jaskan rooli oli sikäli hieman vaisu, että hän istui aivan hiljaa olohuoneen nojatuolissa.
Mäkin muuten aion lähtee et silleen tossa puolen päivän jälkeen. Mä ajattelin, et kun noi hienot säät vaan jatkuu, niin penteles, mä lähen pelaamaanjaska sanoi:Mullapa onkin tänään lyhyt päivä - lähen jo 12 aikaan kotia! HAH!
Ett silleen!!!!!!!!
Toihan oli kuin elävästä F1-forum-elämästä, muut keskittyy epäolennaiseen sillä aikaa kun mä viihdytän suaelle sanoi:Oli hassu uni. Olitte tulleet mun kotiin. Noppis kulki siinä unessa viinilasi kädessä huoneesta toiseen (oli ilmeisesti niin vaikuttunut sisustuksesta), Arnold oli mulle hyvin suuttunut, kun olin jättänyt grillin sellaiseen paikkaan, että se oli aivan lumen peitossa (oli ilmeisesti tuonut grillattavaa tullessaan). OoPeen kanssa istuttiin alakerrassa juttelemassa ja jos jotakin muistan niin sanoi mulle, että ”onpa karseat rappuset!”. Muutakin porukkaa oli talossa. Jaskan rooli oli sikäli hieman vaisu, että hän istui aivan hiljaa olohuoneen nojatuolissa. Sellasta. Vähän sekavakin se uni oli.
Jos toi oli komppi, niin joko se oliNopeahuoli sanoi:Voi kun se oli totta eikä vaan unta...
**edit**
MOSSSSSE DAJJJJJJJJJANGGGGGGGGGGGGG KLÄSH!![]()
Älä nyh, Mainehan on kuulemma ihan kiva mestaNopeahuoli sanoi:Huonosti nukutun yön jälkeen se kyllä sano tossa aamulla, että ei hän haluu lähtee Portlandiin. Ehkä ihan hyväkii... :thumbup:
Olenko ollut foorumilla niin hiljaa, että musta on jäänyt vaisu-kuva? Pitänee olla enemmän äänessä!elle sanoi:Jaskan rooli oli sikäli hieman vaisu, että hän istui aivan hiljaa olohuoneen nojatuolissa. Sellasta. Vähän sekavakin se uni oli.
Vastaus b. Sulla on väärät sivuasetukset. :ahem:OoPee sanoi:Jos toi oli komppi, niin joko se oli
a) väärässä paikassa
tai
b) sulla on eri sivuasetukset ku mulla
![]()
50 laakia per sivu, niinku vanhallakin forumillaZetor sanoi:Vastaus b. Sulla on väärät sivuasetukset. :ahem:
Mainesta en tiiä, kun Portland on Oregonin pääkaupunki!OoPee sanoi:Älä nyh, Mainehan on kuulemma ihan kiva mesta![]()
Mulla on 40.OoPee sanoi:50 laakia per sivu, niinku vanhallakin forumilla![]()
Mäkin suosin vanhaa 50-kommentin tapaa!Nopeahuoli sanoi:Mulla on 40.
Äh, niillä on siellä jenkkilässä niin monta samannimistä mestaa, että eihän noista voi tietää mitä kukin tarkottaa. Portland kun on kuitenkin Mainen suurin kaupunki.Nopeahuoli sanoi:Mainesta en tiiä, kun Portland on Oregonin pääkaupunki!
Luuseri!Nopeahuoli sanoi:Mulla on 40.
Ai no sit mäkin vaihdaan neljäänkymppiinjaska sanoi:Mäkin suosin vanhaa 50-kommentin tapaa!
Ett silleen!!!!!!!!
Tervetuloa kerhoonOoPee sanoi:Ai no sit mäkin vaihdaan neljäänkymppiin![]()
:eek!: Voitit just kuukauden dynaamisin UP-tittelinOoPee sanoi:Ai no sit mäkin vaihdaan neljäänkymppiin![]()
Tekeekö tämä nyt sinusta luuserin?OoPee sanoi:Ai no sit mäkin vaihdaan neljäänkymppiin![]()
Kuse itte pännäriis senkin muiluttaja!VR sanoi:Onks kukaan kertonut, että sulla on sivuasetukset väärin? :doubtful:
Mulla taitaa olla kanssa 40.Nopeahuoli sanoi:Mulla on 40.