Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
jaska sanoi:
Olenko ollut foorumilla niin hiljaa, että musta on jäänyt vaisu-kuva? Pitänee olla enemmän äänessä!
Kyllä sä mulle ainakin riität täällä forumilla ihan näinkin ..

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Kuse itte pännäriis senkin muiluttaja! :mad:
Jokin aika sitten huomasin, että eräs koira kusi Peugeot 106:n renkaalle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kyllä mä muistan pikkupoika-ajoilta kun kesälomisin kierreltiin perheen kanssa Suomea koppiautolla, niin penteles hirvein paikka (kaupunki) kaikista oli Ilomantsi.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
elle sanoi:
Jokos VR on päättänyt matkakohteensa?
No en. En mä edes itse asiassa tiedä, missä vaiheessa mulla on lomaa...:confused: :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niinjuu lotto :D

Naapuri soitti eilen ja kysy, että osaanko hyvin englantia? Vastasin, että kyllä tuo jotenkuten vielä menee, kui nih? No ei kertonu puhelimessa sen tarkemmin vaan kysy, että saako tulla vaimonsa kanssa käymään, kun tarttis vähän käännösapua. Sanoin että totta maar, sen kus tuutte. No tulivat sitten pikkusen vaivautuneina ja heti ovella kysyvät, että ootte saannu viimeaikoina kirjeita Espaniasta? Ei olla :confused:

No kundi lykkäs kouraan kirjeen ja sano, että mitäs tästä sanot. No se oli kirje yritykseltä nimeltä "El Gordo Sweepstake Lottery Company S.L" (googlella löytyy MOOOOOOONTA iskua). Luin sitten etiäpäin ja kas pääpiirteittäin siinä luki näin: "olette yksi 25'000 tietokoneella satunaisesti valitusta osanottajasta ja arpa on osunut kohdallenne, olette voittaneet $215,810,00, voitto on tällä hetkellä tallettenuna Madridilaisen turvallisuusalanyritykseen ja mikäli haluatte voittonne, on teidän vastattava oheisella kaavakkeella 16. helmikuuta mennessä, muuten voittonne raukeaa. Laskutamme 10 rosenttia voittosummasta välityspalkkiota, joka teidän on maksettava vasta voittosumman maksun JÄLKEEN" Kauheen hienoa ja tän olivat ittekkin ymmärtäneet, muija jopa jo selitti, että lähetään porukalla lomalle vaikka jonnekin Reikkaan, he kyllä maksa meidänkin matkat, kundi tosin oli pikkusen skeptinen :D

No ihan pahaa teki sanoa, että tää on kuulkaa hei huijaus. Muija ei oikein ollu uskoakseen ("kun tää on niin virallisen näkönen paperikin, voihan sitä ainakin kokeilla, ei siinä mitään häviä"), jollon sanoin että tuus hei mukaan ja talutin sen compuutterille ja lämäsin googleen hakusananaks "El Gordo Sweepstake Lottery". Löyty vielä oikein saksankielinenkin paikallisen kuluttajaasiamiehen sivu, jossa tästä kirjeestä varoitettiin :rolleyes: Luin sitten vielä päälle sen kaavakkeen, joka olis pitäny lähettää takaisin. Siihen joutuu täyttämään tilinumeronsa ja ihan siellä alhaalla lukee selkeellä englannilla, että valtuutan yllämainitun firman nostamaan tällä lomakkeella mainitulta tililtäni heille kuuluvan korvauksen ja alla paikka päiväykselle ja allekirjoitukselle. Missään kohtaa tätä kaavaketta ei edes mainittu, minkäsuuruisesta summasta olis kyse, mutta olishan tuo kymmenen rossaakin jo 21 ja puol tuhatta taalaa :D

Kundi lupas vittuuntuneena mennä tänään poliisin puheille, muija siihen "vähän" nolona että jos vaan annettais olla ;)

Kaikenlaista :D

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Nopeahuoli sanoi:
Noku se Pasilasta lähtee 12.34, niin se on Tampereen kautta Pieksamäellä 16.57. Laiturilla 2.
Sorry, 12:34 lähtevä juna menee Joensuuhun. ;)