OoPee
Nuori ikäisekseen
Ei sen häkkerin linkkejä uskalla klikkailla :doubtful:VR sanoi:Et oo näköjään klikkaillu R&K:n linkkejä?![]()
Ei sen häkkerin linkkejä uskalla klikkailla :doubtful:VR sanoi:Et oo näköjään klikkaillu R&K:n linkkejä?![]()
Kyllähän noissa tietokonepuolen tiloissa on aina se oma "nörtti"-tuoksunsa, ihan sama missä on duunissa...OoPee sanoi:Ai teilläki on noita
Helvetti kun en ymmärrä miten jotkut tosiaan tulee duuniin kauhee hienhaju päällä, siis ihan semmoset fiksunkin oloiset tyypit ja kun ei kuitenkaan kehtaa huomauttaa, että et viittis hei pitää niitä käsivarsias tiukasti kroppaas vasten, ettei toi hienhaju pistä mun rillejä huurteeseen![]()
Nörtti!Tblair sanoi:Ja sivulla nelja!![]()
Tutullepa tutullePalkopoika sanoi:Yhelle tutulle kävi kerran niin että se soitti it-heebon tsekkaamaan sen settingit kun ei oikeen netti pelannut. Siinä sitten ihmettelivät minkä takia tän tutun internet optionista, general läpyskätä ei löytynytkään esim. talon omaa sivua defaulttina vaan rullaava teksti jossa luki "if u r 18 please enter and get free....".![]()
![]()
Kaveri vähän punasteli sitte joo.:thumbup:
Nopeahuoli sanoi:Sano se green-keeppereille, älä mulle!![]()
![]()
Asennusohjelma cicsiin?Tblair sanoi:Laheta se softa mulle niin duunaan siihen asennusohjelman! Nayttaa oikein ammattimaiselta sen jalkeen.![]()