OoPee
Nuori ikäisekseen
Älä ny, kundi on just tehny hienon setupin ja .... just lähetti sen teillekinMyllis sanoi:Kamalaa jarnausta... :eek!:
Älä ny, kundi on just tehny hienon setupin ja .... just lähetti sen teillekinMyllis sanoi:Kamalaa jarnausta... :eek!:
Sua lainatakseni, oon jo aivan hapoilla :eek!:Tblair sanoi:Jeeeee!!!![]()
![]()
Pukkaa muuten Obbe kiiretta eiks niin?![]()
Siis minähän oon tehny tänään huomattavn paljon enemmän duuni akuin keskivertopäivänä :eek!:Tblair sanoi:Meidan jarnaustahdista voi paatella, etta kumpikaan ei ole tehnyt YHTAAN MITAAN muuta kun lorvinut.![]()
Akuin! Alkaako virta loppua! :eek!:OoPee sanoi:Siis minähän oon tehny tänään huomattavn paljon enemmän duuni akuin keskivertopäivänä :eek!:
*NAPS* *NAPS* *NAPS*Tblair sanoi:Akuin! Alkaako virta loppua! :eek!:
Söikkö taas kokonaisen kanan vaiko kiinalaista tällä kertaa?Tblair sanoi:Lounaalle! :eek!:
Teuvo sä oot mulle sen sovitun bissen auki!elle sanoi:Ai harmi kun Tebsu lähti!
Mun täytyy kyllä tunnustaa, että mä en tajunnut mitään tuosta tekeleestä, mutta mä tulin äärettömän kiinnostuneeksi Tebsusta!! Nyt loppuu muiden hyysäämiset ..
Ei ole setupia tulluOoPee sanoi:Älä ny, kundi on just tehny hienon setupin ja .... just lähetti sen teillekin![]()
Minkä luokan auto toi oli ja ajelitko pitkäänkin, kävitkö kisailemassa ?elle sanoi:Meidän perheessä sai kaikki muksut tuona merkittävänä vuonna (jos oikein muistan) omat karting-autot (vai olikohan mulla ja systerillä yhteinen). Se samainen ”raato” on muuten vieläkin mulla varastossa. On hieno!
Ai vihdoinkin! Nyt tulee privaattia.elle sanoi:Ai harmi kun Tebsu lähti!
Mun täytyy kyllä tunnustaa, että mä en tajunnut mitään tuosta tekeleestä, mutta mä tulin äärettömän kiinnostuneeksi Tebsusta!! Nyt loppuu muiden hyysäämiset ..
Hei jos multa haluat kysyä tietoja tästä asiasta, niin parempi olisi kysyä, että minkä värinen se auto oli. Jonkun pohjanmaalaisen autonikkarin tekeleitä olivat kuitenkin. Täällä ei tuohon aikaan ollut kunnollisia ajopaikkoja muksuille ja enimmäkseen käytiin Hippodromeille tehdyillä ulkoradoilla. Äidilläni oli tuohon aikaan hevosia, joten koko perhe pyöri samoilla areenoilla.jps sanoi:Minkä luokan auto toi oli ja ajelitko pitkäänkin, kävitkö kisailemassa ?
Taisi Zerppa unohtua listalta. Tulee kylla myohemmin.Zetor sanoi:Ei ole setupia tullu. Mut nyt himaan! Huomisiin.
![]()
Teuvo on lisäksi toiminut opiskeluvuosinaan esikuvana Windowsin suunnittelijoille: kaatuilee säännöllisesti, mutta toimii boot(s)in perseeseen saatuaan jälkeen melkein normaalisti kysellen kaikkea, mistä et ole koskaan edes halunnut kuulla :eek!:Mehe Rienarsuo sanoi:Teuvo on siis se, joka on keksinyt internetin. Silloin tällöin sininen ruutu ja joskus musta ja toisinaan muun värinen. Lopun aikaa pillunkuvia ruutu kirjavana.
Sillon pitää kysyä että mistäs se kenkä nyt puristaa? :doubtful:OoPee sanoi:Teuvo on lisäksi toiminut opiskeluvuosinaan esikuvana Windowsin suunnittelijoille: kaatuilee säännöllisesti, mutta toimii boot(s)in perseeseen saatuaan jälkeen melkein normaalisti kysellen kaikkea, mistä et ole koskaan edes halunnut kuulla :eek!: