Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Meidan jarnaustahdista voi paatella, etta kumpikaan ei ole tehnyt YHTAAN MITAAN muuta kun lorvinut. :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Meidan jarnaustahdista voi paatella, etta kumpikaan ei ole tehnyt YHTAAN MITAAN muuta kun lorvinut. :rolleyes:
Siis minähän oon tehny tänään huomattavn paljon enemmän duuni akuin keskivertopäivänä :eek!:

elle

-------
Ai harmi kun Tebsu lähti!

Mun täytyy kyllä tunnustaa, että mä en tajunnut mitään tuosta tekeleestä, mutta mä tulin äärettömän kiinnostuneeksi Tebsusta!! Nyt loppuu muiden hyysäämiset ..

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:

Mun täytyy kyllä tunnustaa, että mä en tajunnut mitään tuosta tekeleestä, mutta mä tulin äärettömän kiinnostuneeksi Tebsusta!! Nyt loppuu muiden hyysäämiset ..
Teuvo sä oot mulle sen sovitun bissen auki! ;)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
elle sanoi:
Meidän perheessä sai kaikki muksut tuona merkittävänä vuonna (jos oikein muistan) omat karting-autot (vai olikohan mulla ja systerillä yhteinen). Se samainen ”raato” on muuten vieläkin mulla varastossa. On hieno!
Minkä luokan auto toi oli ja ajelitko pitkäänkin, kävitkö kisailemassa ?

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
elle sanoi:

Ai vihdoinkin! Nyt tulee privaattia. :)

elle

-------
jps sanoi:
Minkä luokan auto toi oli ja ajelitko pitkäänkin, kävitkö kisailemassa ?
Hei jos multa haluat kysyä tietoja tästä asiasta, niin parempi olisi kysyä, että minkä värinen se auto oli. Jonkun pohjanmaalaisen autonikkarin tekeleitä olivat kuitenkin. Täällä ei tuohon aikaan ollut kunnollisia ajopaikkoja muksuille ja enimmäkseen käytiin Hippodromeille tehdyillä ulkoradoilla. Äidilläni oli tuohon aikaan hevosia, joten koko perhe pyöri samoilla areenoilla.

Enemmänkin se taisi olla jaloissa pyörimistä .. vaikka kyllä meistä muista joskus taisi olla broidille vastustakin (broidi kilpailikin joskus ihan tosissaan, mutta sekin jäi kun muutettiin vajaaksi pariksi vuodeksi Venäjälle).

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Teuvo on siis se, joka on keksinyt internetin. Silloin tällöin sininen ruutu ja joskus musta ja toisinaan muun värinen. Lopun aikaa pillunkuvia ruutu kirjavana.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mehe Rienarsuo sanoi:
Teuvo on siis se, joka on keksinyt internetin. Silloin tällöin sininen ruutu ja joskus musta ja toisinaan muun värinen. Lopun aikaa pillunkuvia ruutu kirjavana.
Teuvo on lisäksi toiminut opiskeluvuosinaan esikuvana Windowsin suunnittelijoille: kaatuilee säännöllisesti, mutta toimii boot(s)in perseeseen saatuaan jälkeen melkein normaalisti kysellen kaikkea, mistä et ole koskaan edes halunnut kuulla :eek!:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
OoPee sanoi:
Teuvo on lisäksi toiminut opiskeluvuosinaan esikuvana Windowsin suunnittelijoille: kaatuilee säännöllisesti, mutta toimii boot(s)in perseeseen saatuaan jälkeen melkein normaalisti kysellen kaikkea, mistä et ole koskaan edes halunnut kuulla :eek!:
Sillon pitää kysyä että mistäs se kenkä nyt puristaa? :doubtful:

Ei vaan mullakin on kohta skimbamono perseessä. Jalalla kiinnitettynä.