Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Perjantai-huomenta kaikille!

.. villejä viikonloppusuunnitelmia kenelläkään?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Noniin, johan herrakin suvaitsee saapua taas "normaaliin" aikaan töihin - hyvä! :thumbup:
No juu, tytär antoi nukkua peräti kuuteen ja lisäksi vein hänet tarhaan. Alkuviikolla oli sekä tytär että vaimo sairiksella ja lisäks tytär herätti joka aamu palttiarallaa varttia yli viis, joten tulin sitten ikäänkuin automaagisesti vähän aikaisemmin, sillä mitäpä sitä siellä himassakaan aamulla lorvimaan, kun kerran kuitenkin jo olin hereillä :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Perjantai-huomenta kaikille!

Juu, makkarin maalausta, vaimo sai päähänsä, että tarvitaan uudet värit seiniin :rolleyes:

...tosin vaimo aloitti jo tänään, hyvällä tsäkällä se on jo illalla valmis tai ainakin se ensimmäinen värikerros, siihen päälle kun kuulemma :rolleyes: tulee vielä joku efektitelalla vedetty struktuuri :eek!:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:

Ku noista viikonloppu ylitöistä puhutaan, niin huomenan ajattelin moisia tehä. Illalla ois sitten bileet tiedossa. . . Pitänee taas pyytää Maksalta anteeksi 6 päivää, 4 ryyppäystä :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!1

elle

-------
OoPee sanoi:
Juu, makkarin maalausta, vaimo sai päähänsä, että tarvitaan uudet värit seiniin :rolleyes:
Seinien maalaaminen on kivaa puuhaa. Mun pitäisi jonakin kauniina päivänä maalata yksi uusittu ikkunaluukku (ja se ei ole ollenkaan kivaa).

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Seinien maalaaminen on kivaa puuhaa. Mun pitäisi jonakin kauniina päivänä maalata yksi uusittu ikkunaluukku (ja se ei ole ollenkaan kivaa).
Varo sitä Design-sohvaa!
Ett silleen!!!!!!!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
elle sanoi:
Voi hyvä mies, mä olen huolissani!
Taisi ellelle tulla ajatuskatko, mikä on ihan sallittavaa näin perjantaina ;) Ilmeisesti lauseen olisi kuulunut mennä näin: Voi poika parka, mä olen huolissani :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Taisi ellelle tulla ajatuskatko, mikä on ihan sallittavaa näin perjantaina ;) Ilmeisesti lauseen olisi kuulunut mennä näin: Voi poika parka, mä olen huolissani :D
:mad_old: :mad_old: :mad_old:
Ett silleen!!!!!!!!

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:

...tosin vaimo aloitti jo tänään, hyvällä tsäkällä se on jo illalla valmis tai ainakin se ensimmäinen värikerros, siihen päälle kun kuulemma :rolleyes: tulee vielä joku efektitelalla vedetty struktuuri :eek!:
Hitto mun pitää kans maalata ja tapetoida meidän puhelinhuone. Duunarit paikkas sen vesivahingon aiheuttaman läikän, mut eihän se rouvalle kelvannut. Oon yrittänyt lykätä sitä mahdollisimman pitkälle, koska se vaikuttaa positiivisesti puhelin laskuihin. :D Sen verran hyvin kuitenkin vaimon tunnen että, parempi varmaan viikonloppuna on duunata se valmiiksi. :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Onkohan tämä suhtatuminen maalaamiseen yleistä naisten keskuudessa? Vaimokin nimittäin diggaa siitä ja öööh... eipä mulla mitään sitä vastaankaan ole ;)

TOSIN vaimolla on tapana roudata maalit, pennsselit ja telat huoneseen ja aloittaa maalaaminen, jossain välissä joudun sitten huomauttamaan, että noi pistorasian kannet, taulun koukut, verhotangot yms. pitäs kyllä periaatteessa ensin irroittaa seinästä ja vasta sitten alottaa maalaminen. "No sähän tiedät missä ruuvimeisseli on" :doubful: :rolleyes:

Maalaamiselle kuten monelle monelle muullekin duunille on tyypillistä se, että ne alustustoimenpiteet ovat itseasiassa paljon vittumaisempaa duuna kuin se varsinainen duuni itse.