OoPee sanoi:Huomentapäivää!
Mulla on sitten taas normaalia pari seuraavaaarnold sanoi:Nyt on nimenomaan tulossa tuollainen viikonloppu, on övereitä sun muita kotkotuksia:mad_old:
No juu, tytär antoi nukkua peräti kuuteen ja lisäksi vein hänet tarhaan. Alkuviikolla oli sekä tytär että vaimo sairiksella ja lisäks tytär herätti joka aamu palttiarallaa varttia yli viis, joten tulin sitten ikäänkuin automaagisesti vähän aikaisemmin, sillä mitäpä sitä siellä himassakaan aamulla lorvimaan, kun kerran kuitenkin jo olin hereilläarnold sanoi:Noniin, johan herrakin suvaitsee saapua taas "normaaliin" aikaan töihin - hyvä! :thumbup:
Juu, makkarin maalausta, vaimo sai päähänsä, että tarvitaan uudet värit seiniinelle sanoi:Perjantai-huomenta kaikille!
.. villejä viikonloppusuunnitelmia kenelläkään?
Ku noista viikonloppu ylitöistä puhutaan, niin huomenan ajattelin moisia tehä. Illalla ois sitten bileet tiedossa. . . Pitänee taas pyytää Maksalta anteeksi 6 päivää, 4 ryyppäystä :eek!:elle sanoi:
.. villejä viikonloppusuunnitelmia kenelläkään?
Mitä sä ny vielä anteeksi pyytelet... vastahan sä olet herätellyt senjaska sanoi:Pitänee taas pyytää Maksalta anteeksi 6 päivää, 4 ryyppäystä :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!1
Seinien maalaaminen on kivaa puuhaa. Mun pitäisi jonakin kauniina päivänä maalata yksi uusittu ikkunaluukku (ja se ei ole ollenkaan kivaa).OoPee sanoi:Juu, makkarin maalausta, vaimo sai päähänsä, että tarvitaan uudet värit seiniin
Varo sitä Design-sohvaa!elle sanoi:Seinien maalaaminen on kivaa puuhaa. Mun pitäisi jonakin kauniina päivänä maalata yksi uusittu ikkunaluukku (ja se ei ole ollenkaan kivaa).
Voi hyvä mies, mä olen huolissani!jaska sanoi:Pitänee taas pyytää Maksalta anteeksi 6 päivää, 4 ryyppäystä :eek!:
Ei ole ensimmäinen, eikä varmasti viimenen kerta!elle sanoi:Voi hyvä mies, mä olen huolissani!
Taisi ellelle tulla ajatuskatko, mikä on ihan sallittavaa näin perjantainaelle sanoi:Voi hyvä mies, mä olen huolissani!
:mad_old: :mad_old: :mad_old:Sam sanoi:Taisi ellelle tulla ajatuskatko, mikä on ihan sallittavaa näin perjantainaIlmeisesti lauseen olisi kuulunut mennä näin: Voi poika parka, mä olen huolissani
![]()
Hitto mun pitää kans maalata ja tapetoida meidän puhelinhuone. Duunarit paikkas sen vesivahingon aiheuttaman läikän, mut eihän se rouvalle kelvannut. Oon yrittänyt lykätä sitä mahdollisimman pitkälle, koska se vaikuttaa positiivisesti puhelin laskuihin.OoPee sanoi:Juu, makkarin maalausta, vaimo sai päähänsä, että tarvitaan uudet värit seiniin
...tosin vaimo aloitti jo tänään, hyvällä tsäkällä se on jo illalla valmis tai ainakin se ensimmäinen värikerros, siihen päälle kun kuulemmatulee vielä joku efektitelalla vedetty struktuuri :eek!:
Onkohan tämä suhtatuminen maalaamiseen yleistä naisten keskuudessa? Vaimokin nimittäin diggaa siitä ja öööh... eipä mulla mitään sitä vastaankaan oleelle sanoi:Seinien maalaaminen on kivaa puuhaa. Mun pitäisi jonakin kauniina päivänä maalata yksi uusittu ikkunaluukku (ja se ei ole ollenkaan kivaa).