OoPee
Nuori ikäisekseen
Too much information!Zetor sanoi:Loistavaa!pystyssähän tämä jököttää:
PÄRÄT KLÄSHHHHHHHHHHHH! (menikö ny oikein?)
Too much information!Zetor sanoi:Loistavaa!pystyssähän tämä jököttää:
OoPee sanoi:Ei, mutta El Gordo Sweepstake Lottery on melkein aina tehny![]()
Kävi kyllä mielessä, mutta ajattelin, että ei viitti lyödyä lyötyäarnold sanoi:OoPee, kai muistutit kuitenki naapureita siitä Kreikan reissusta vielä heidän lähtiessä - ihan vaan, ettei he unohda tilata matkalippuja![]()
Se ei kuitenkaan täällä haittaa, kun mulle kommentoitte!OoPee sanoi:Kävi kyllä mielessä, mutta ajattelin, että ei viitti lyödyä lyötyä![]()
OoPee sanoi:Too much information!
PÄRÄT KLÄSHHHHHHHHHHHH! (menikö ny oikein?)
Mun empatiat toimii vaan livenäjaska sanoi:Se ei kuitenkaan täällä haittaa, kun mulle kommentoitte!
:mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:![]()
![]()
Ett silleen!!!!!!!!!1
OK!OoPee sanoi:Mun empatiat toimii vaan livenä![]()
Mulla oli muuten hei ihan samanlaisia ongelmia tossa pari viikkoa sitten siellä vanhalla forumilla. Kaatu IE useamman kerran päivässä ja aina nimenomaan juuri forumulla ollessani, tosin ainahan mä siellä olenMyllis sanoi:Perkules, mulla explooreri krashhaa vahan valia, ehkapa meitin firewall ei diggaa tasta foorumista...
Katos taas pitka meili, mutta en enaa muista mita kirjotin joten olkoon. :mad_old:
Onnistuu!arnold sanoi:Zetor, olisko sul rikkoo euroa?![]()
Nopeahuoli sanoi:Mulla ei toimi kuuklet, ei yahoot, ei msn:nät...
Tässä sitä nyt vaan odotellaan help deskin hielle haisevaa jannua...![]()
Et oo näköjään klikkaillu R&K:n linkkejä?OoPee sanoi:Mulla oli muuten hei ihan samanlaisia ongelmia tossa pari viikkoa sitten siellä vanhalla forumilla. Kaatu IE useamman kerran päivässä ja aina nimenomaan juuri forumulla ollessani, tosin ainahan mä siellä olen
Viimeaikoina ei ole enää sitten kaatuillu.
Onks sun eukkos täällä töissä??Palkopoika sanoi:Eukoltakin tuli äsken paniikinomainen meili koskien samaa asiaa.![]()
![]()
![]()
Ei siellä mutta jotain siihen suuntaan.Nopeahuoli sanoi:Onks sun eukkos täällä töissä??![]()
Net sano, et se on ihan yleinen ongelma. Sano sille, että soitta help deskiin, ni ne tulee korjaamaan tilanteen :thumbup:
Ai teilläki on noitaNopeahuoli sanoi:Tässä sitä nyt vaan odotellaan help deskin hielle haisevaa jannua...![]()