Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Sijainti
Ulkomaanpelle -toimisto
Joo hei!

Kauhee kakkahädän tuli justiin kun pääsimme tänne Lasipalatsiin (tai Laz Palaz niin kun minä sanon kaverille). Piti jäädä internetin väliin ja juostan kakalla! Onnea kerkesin. Huh huh.

Mitä kuuluu? Minällä kiire kun Kaisa jätimme mut ja nyt etsin uusi nainen. Missä? Kävin Copacabanalla -ravintola lauanatain ja ei ollut kun vanha huorat paikalla! Hirveää!

Onko vuosi alkaneet hyviä? Minä onneton hieman mutta kyllä minä toro kohta nainen löysin! :)

Tblair2

Active member
Hyvin pyorii Fesu. Ja naisasiatkin on ihan niinkuin ennen. Samassa veneessa ollaan. Pokaa mullekin yksi jos kay oikein hyva flaksi. Treffataan sitten Hesessa ja mennaan kimpalla panemaan. Ei mulla muuta.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tänks up:t. wink Niin sen matkan pituus olis 9 päivää (14.2-23.2), josta kahdeksan laskemispäivää. Tarttee ny kattoo jos valuuttatilanne antaa peräks niin varmasti läheden matkaa. Otan yhteyttä jos lähden matkaan.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Vähän on jäänyt epäselväksi, mitä mieltä toi Jr- on pesäpallosta? doubtful

Tblair2

Active member
N-n-niin varmasti. Kylla ma tulen siihen sun leffaan. Lupaan lupaan... eek! eek! eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oletkos ennenkään kysellyt tuota? Anna tulla vaan vanhaan malliin. Pyyhitään sitten vasta jälkeenpäin wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ok. Piti vaan lyhyesti sanoo että mulle on tullu näköjään finni nenänvarteen, mutta kun saa retsotella oikein luvan kanssa niin toteankin sen sijaan, että mulla on aivan jumalattoman suuri finni tossa nenänvarressa ja sattuu niin saatanasti eikä toi oo vielä edes niin "kypsä" että sitä vois ruveta puristeleen eek! Ei tommosii oo kellään muulla. Kauhee kärsimys ja tuska, mutta ei haittaa, kyllä tämmönen maailmaa nähny karski tosimies kivun kestää. Niin ja toisaalta onneks oon niin komee, että tommosesta aknesta huolimatta oon edelleenkin paremman näkönen kun muut yhteensä!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Äääh, mikä muu meitä "kolkyt ja jotain" kundeja pitää nuorekkaana kun finnit??? Ei mikää!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Äääh, mikä muu meitä "kolkyt ja jotain" kundeja pitää nuorekkaana kun finnit??? Ei mikää!
:D

Mä en nyt haluis taas sortua kehumaan ja nuoleskelemaan, mutta tää oli nyt kyllä ehdottomasti mun mielestä ehkä kaikkien näiden vuosien aikana Noppiksen nimimerkin kirjoittamista anekdooteista ylivoimaisesti a) paras b) käyttökelpoisin ja c) sympaattisin eek!

Saako hei vapaasti lainata? :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sen kaverilla alko taas flaamin kielen kurssit, joten vapaa-aikaa piisaa wink

Oube, joo, saat käyttää ihan vapaasti. Näin mä olen sanonut jo pitkään kun noita finneja aina silloin tällöin (kop kop) feisiin ym ilmestyy eek! Nytki kutittaa (uso tai älä!! :D :D ) korvalehdessä hauskasti ja uskompah, että siihen ilmestyy ihon alainen vinni ihan tuossa tuokiossa. Kiitos varttikilon tummaa suklaata eilen wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
En tiiä :D :D Tulee aika "usein" juuri siihen. Onkin nimittäin niin, että niitä finnejä ei tule näin varttuneella iällä wink enää niihin traditionaalisiin paikkoihin juurikaan vaan ne hakeutuu tällaisiin "uffo"-mestoihin ja erittäin hankalille ihoalueille, joista niitä on fidun vaikee puristella eek!

No jo on jutut! eek! eek! :D :D