Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Se on kato ollu meilläpäin aina sillai, et ku jotain tehrään, niin tehrään kans kunnolla ja tyylillä. Ne on marjanpoimijat ja kukkakauppiaat sitte erikseen.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tää on vittu just tätä: vedä kasvisateria lounaaksi ja jo kurnii vattassa kellit neljä! :mad:

Nyt sipsi-ja suklaaostoksille! :)

Tblair2

Active member
Miehet ei syo vihreeta.

Mina vedin McDonaldsin pitkasta aikaa(hampurilaisaterian suom. huom.)

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Talvipuutarha lyö kyllä kaikki ennätykset postauksissa talven mittaan. Hurja on pellejen vauhti eek!

<small>[ 22-01-2003, 17:01: Message edited by: Jr- ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Paskat, kun just käytiin palaverissa läpi sitä, että otetaan nyt hieman iisimmin ettei taas mennä Syksyn Viinitupaan jo toukokuussa.

Tblair2

Active member
Ihan normaali tahtihan tassa on paalla. Kesaterassi kakkosella mentiin johonkin 3400 postaukseen. Paatamme UP-kokouksessa kevaammalla, koska siirrymme Ulkomaanpellejen Kevatlaitumelle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ilmoitan kyllä jo nyt, että itse olen kevätlaitumilla St Tropezissa golfaamassa 29.3.-6.4.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Ihan normaali tahtihan tassa on paalla. Kesaterassi kakkosella mentiin johonkin 3400 postaukseen. Paatamme UP-kokouksessa kevaammalla, koska siirrymme Ulkomaanpellejen Kevatlaitumelle.
Täh? Mehän ollaan tehty tästä jo yksimielinen ennakkopäätös. Kevätlaitumelle (tai mikä sen nimi nyt onkaan, sitähän ei kait lopullisesti edes lyöty lukkoon) siirrytään 1.4. Syyskokous muuten jäi "tavoitteestaan", ei päästy edes 1900 viestiin :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vittu taasko te alatte tappelemaan???!!! :mad: Samat jannut aina! Vittu, lyökää kunnolla kohti nenää eikä tollasta akkamaista repistä :mad: :mad:

Mä lähen kaljalle... eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Ilmoitan kyllä jo nyt, että itse olen kevätlaitumilla St Tropezissa golfaamassa 29.3.-6.4.
No hyvä, ehdit sitten vielä onnittelemaan mua 8.4. synttäreiden johdosta wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Vittu taasko te alatte tappelemaan???!!! :mad: Samat jannut aina! Vittu, lyökää kunnolla kohti nenää eikä tollasta akkamaista repistä :mad: :mad:

Mä lähen kaljalle... eek!
Pitääkö tulla tummentamaan läskiä vai loppuuko se ininä siellä pelkian homopettereiden joukossa? Täh? Mitäh? Ei kuulu? Vittu!! Jaahas, se lähti! :mad: :mad: :mad:

Tblair2

Active member
Ma haluan kanssa vetaa latkyn!!! Mihin se meni.......perkele......tuletkos...nniih..

Perrkk... :mad: :mad: :mad:

eek! eek!

Mihin se meni??? :confused:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
*KLONNNNNNNG* Noniin, kongi kumahti ja nyrkkeilijöiden on aika palata omiin kulmiin.

Oletteko muuten törmänneet gourmeeta tehdessänne siellä ulkomailla tällaiseen mausteeseen?

Meillä on ollut kotosalla Kanadasta tuotuna tuota, mutta nyt se on loppumassa (ja täältä härmästä sitä ei tietystikään saa). Mikäli teidän läheisissä puodeissa tuota sattuisi olemaan, niin voisimme kenties (jos teille arvon ulkomaanpellet vain käy) hieroa vähän maustekauppoja. :)

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kaikille UP:lle IKUINEN BANNI! Nyt pitäisi jo hälytyskellojen soida. Missä on modejen moraali ja selkäranka?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Osta ton mausteen sijaan kuules Pili Pili-chilipippuria. Samanlaista kamaa ja varmasti tulisempaa.

"Sitä minä olen käyttänyt ja ollut ihan tyytyväinen. Voin suositella ystävillenikin" wink