Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Terveisiä Ruotsista!

Täällä ollaan Hookkaneitten ja Svanttejen kanssa. yuck

Mullsjö on paikan nimi.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Ja widdu, mut hälytettiin duuniin vapailla, mä kun olin just tottunut sohvalla makaamiseen kalsareissani. Mieltä kyllä lämmittää kahlata nää postaukset että meilit läpi, taso pysynyt ennallaan. :D :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei aivan ennallaan: hetki vapaille lähtemisesi jälkeen taso nousi jyrkästi, jonka jälkeen Tellervo... noh jääköön sanomatta wink . No sen jälkeen olikin täysi työ, että saatiin hinattua tää taso taas sille samalle tasolle, jolla jo vankasti oltiin ja nyt täytyy kyllä sanoa, että voimat on poissa ja aivan puhki ollaan, mutta että taso on melkeen ylläpidetty!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Vaimon ex-naapuri on duunissa läskitiskillä ja sanoi, että älä sitten koskaan osta Itävallassa lihaa maanantaina, sillä yleinen tapa on lauantaina repiä etiketit ja muut parasta ennen viritykset helvettiin, pistää lihat kylmiöön ja myydä ne taas maanantaina mukamas tuoreena. En tiedä olenko hyväuskoinen, mutta en mä usko että tota tapahtuu hirveesti Suomessa, jossa muutenkin kaikkia säännöksiä ja pykäliä (jopa niitä kaikkein naurettavimpiakin) pyritään noudattaaman just eikä melkein...
Niinhan sita luulis... :D

Ma olen ollut lukio- ja poliajan alussa laskitiskeilla toissa yhteensa kolmisen vuotta, ja en ikina enaa osta lihatiskilta niiden itse marinoimaa lihaa. :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Ai jukra, nyt tulee nälkä ku puhutte kaiken maailman marinadeista. Tuossa muutaman kilometrin päässä kaupassa on kesäisin lihatiskillä maisseja, joissa on loistava maustekastike/marinadi päällä. Hintaa yhdellä maissilla on euro. Niitä kun ostaa muutamia, siihen kylkeen broilerin rinnusta ja muuta lihaa (molemmat marinoituja, tottakai :D ) niin aijaijai... Kuola rupeaa valumaan kun ajatteleekin.
Pitäisköhän lähteä kaivamaan grilliä tuolta lumikinoksista wink .

Se olis sit aamulla (viimeistään) jollakulla kompin paikka.

<small>[ 23-01-2003, 20:49: Message edited by: arnold ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Ma olen ollut lukio- ja poliajan alussa laskitiskeilla toissa yhteensa kolmisen vuotta, ja en ikina enaa osta lihatiskilta niiden itse marinoimaa lihaa. :rolleyes:
eek!

Lohjalta itäänpäin alkaa tuo savolaismentalitetti olla jo sen verran vahvaa, että rehellistä ihmistä ei oikein tahdo löytyä, Lounais-Suomessa liha kuitenkin oli ehdottoman puhdasta. Piste! doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold:
Pitäisköhän lähteä kaivamaan grilliä tuolta lumikinoksista wink .
No alko tossa kyllä ittelläkin (kaikesta huolimatta :rolleyes: ) lihan himot hyrrätä, niin että käys Arska hakeen pari kiloo sitä marinaadimössä sieltä lähikaupasta ja ota vaikka toi iltapäivälento Wieniin niin minä pistän krillin sillä aikaa kytemään. Niin ei muuten, mutta meillä ei tarttis lapioida lunta ennen krillausta, kävis sillai helpommin!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Huutomerkiltä toi mun mielestä näytti.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Emmä kade oo, mutta VITUTTAA!!!! :mad: :mad:

Kaveri kerto eilen, että lähtee taas Jenkkeihin vajaaksi pariksi viikoksi katsomaan serkkunsa (pelaa "änärissä") pelejä (4kpl ja kaikki aitiossa) ja yhtenä välipäivänä olis ohjelmassa NBA-korista... Paskempi homma sinänsä, koska liput siihen matsiin oli jo loppuunmyyty (vastustaja on Lakers :mad: ), mutta joukkueen "suht'koht kuuluisa" kapteeni lupas ottaa kundit omaan aitoonsa, jottei huippumatsi jäis väliin :mad:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrghghghghghg! :mad:

Antakaa diapamia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! frown

<small>[ 24-01-2003, 10:21: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Hiljaa siellä, ulkomaanpellet ei saa olla kateellisia!
Ett silleen!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo itse asiassa kävin himassa jo nukkumassakin tässä välillä wink

jaska: saa olla toisilleen!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
jaska: saa olla toisilleen!!
Ette saa, te olette meitä tavallisia pulliaisia niin paljon sivistyneempiä jne.. että teidän pitää vain iloita toisten onnesta!
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juu, minäki oon kateellinen Noppikselle, koska sillä on niin helvetin fiksuja (tai no ainaki yks) nettikamuja eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Ette saa, te olette meitä tavallisia pulliaisia niin paljon sivistyneempiä jne.. että teidän pitää vain iloita toisten onnesta!
No en mää sanois, että sää jaska aivan väärässäkään olisit, mutta tässä on nyt kyse vähän samasta kuin siinä taannoisessa finnijutussa. Jollaintapaa sitä tämmösen yli-ihmisenkin on inhimillisyytensä osoitettava.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:
Juu, minäki oon kateellinen Noppikselle, koska sillä on niin helvetin fiksuja (tai no ainaki yks) nettikamuja eek!
Niin, se erohan sussa ja mussa juuri on (eikä paljoo siis muuta), että mulla niitä (se) on, sulla taas ei eek!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Hei, ei ruveta taas tappelemaan. Kyl mä voin olla teidän molempien kaveri!