Niinhan sita luulis...OoPee:
Vaimon ex-naapuri on duunissa läskitiskillä ja sanoi, että älä sitten koskaan osta Itävallassa lihaa maanantaina, sillä yleinen tapa on lauantaina repiä etiketit ja muut parasta ennen viritykset helvettiin, pistää lihat kylmiöön ja myydä ne taas maanantaina mukamas tuoreena. En tiedä olenko hyväuskoinen, mutta en mä usko että tota tapahtuu hirveesti Suomessa, jossa muutenkin kaikkia säännöksiä ja pykäliä (jopa niitä kaikkein naurettavimpiakin) pyritään noudattaaman just eikä melkein...
eek!Myllis:
Ma olen ollut lukio- ja poliajan alussa laskitiskeilla toissa yhteensa kolmisen vuotta, ja en ikina enaa osta lihatiskilta niiden itse marinoimaa lihaa.![]()
No alko tossa kyllä ittelläkin (kaikesta huolimattaarnold:
Pitäisköhän lähteä kaivamaan grilliä tuolta lumikinoksista wink .
Ette saa, te olette meitä tavallisia pulliaisia niin paljon sivistyneempiä jne.. että teidän pitää vain iloita toisten onnesta!Nopeahuoli:
jaska: saa olla toisilleen!!
No en mää sanois, että sää jaska aivan väärässäkään olisit, mutta tässä on nyt kyse vähän samasta kuin siinä taannoisessa finnijutussa. Jollaintapaa sitä tämmösen yli-ihmisenkin on inhimillisyytensä osoitettava.jaska:
Ette saa, te olette meitä tavallisia pulliaisia niin paljon sivistyneempiä jne.. että teidän pitää vain iloita toisten onnesta!
Niin, se erohan sussa ja mussa juuri on (eikä paljoo siis muuta), että mulla niitä (se) on, sulla taas ei eek!OoPee:
Juu, minäki oon kateellinen Noppikselle, koska sillä on niin helvetin fiksuja (tai no ainaki yks) nettikamuja eek!