Mikko A. Maunula
Banaanintaivuttaja
Niihän ne väittää. Ei sen puoleen, taas on taas NIITÄ päiviä, ettei mikää kulje.
elle:
Kummallisia miehet kyllä on -> tämäkin ensin sanoi grillausmestarin hommille ehdottoman jyrkän EI. Sitten kun rupesin markkinoimaan kuinka vaarallista puuhaa grillaaminen on -> seistä nyt siinä liekkien vieressä kun tusinan verran avuttomia kakskyt ja risat daameja on ympärillä, niin jo tämäkin rupesi ehdottamaan, että voisi tulla jo aikaisemminkin esim. drinkkejä tarjoilemaan.
Tupakoimassa ampumaradalla?Tblair:
Otin eilisen 'saikkaa'. Vitutti. Ei vaan yksinkertaisesti napannut.![]()
Arvatkaas, missa olen huomenna? Vinkki:
![]()
Oho! eek!elle:
...pidetään aerobic-ryhmän mimmien kanssa pirskeet.
...tusinan verran avuttomia kakskyt ja risat daameja on ympärillä...
Tämä siis tiedoksi, kuten täällä on tapana.
-elle-
Teholla? eek! eek! eek!Tblair:
![]()
Terveyssiteenä jollekin puolalaiselle laivahuoralle?Tblair:
![]()
Loistavaa!!!!elle:
Huomenta!
Mä oon just lähdössä paikalliseen osuuskauppaan ostamaan grillausvärkkejä, marinadiaineksia ja sen semmosta kun huomenna pidetään aerobic-ryhmän mimmien kanssa pirskeet.
Sain jopa houkuteltua duunista yhden kakslahkeisen hoitamaan grillaushommat. Muuten ihan ok tyyppi, mutta kesällä se osti punaisen urheiluauton ja on siitä lähtien ruvennut vähän hihittelemään itsekseen. Palkinnoksi lupasin näppärän antiikkikaapin, joka on luonnollisesti kohteliaisuussyistä vietävä mennessään -> näin ne asiat hoituu.
Kummallisia miehet kyllä on -> tämäkin ensin sanoi grillausmestarin hommille ehdottoman jyrkän EI. Sitten kun rupesin markkinoimaan kuinka vaarallista puuhaa grillaaminen on -> seistä nyt siinä liekkien vieressä kun tusinan verran avuttomia kakskyt ja risat daameja on ympärillä, niin jo tämäkin rupesi ehdottamaan, että voisi tulla jo aikaisemminkin esim. drinkkejä tarjoilemaan.
Tämä siis tiedoksi, kuten täällä on tapana.
-elle-
Merkonomin hihitystä vasemmasta kaiuttimesta.Mikko A. Maunula:
Mikä biisi?
Pelle Miljoonan "Moottoritie on kuuma kuin Ouben kytkinlevy"Mikko A. Maunula:
Mikä biisi?
Ei jaksa. Mä olen ollut kolme päivää kipeenä, joten ei oikeen irtoo nyt, vielä.Tblair:
Miksi Mikko chattaat vaan perjantaisin taysilla? doubtful
Aivan! Tuo mun viimeisin kommentti olikin ns. tuplakuitti ts. kaks yhdellä iskullaTblair:
Tanaan onkin vasta torstai!!! eek! eek!
On katsos perjantaifiilis kun alkaa huomenna loma.
Sanonko mihin sä voit tunkea sen sun lomas.Tblair:
On katsos perjantaifiilis kun alkaa huomenna loma.