Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, ois voinu pelaa tennistä ulkonakin jo lounaalla, mutta oltiin vielä sisällä!

Kesä is here!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Aamulla oli -1 astetta, kävin tossa lounarilla ulkona eikä siellä vieläkään olis shortseissa viihtyny :(

Ja on pilvistä!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Aamulla oli -1 astetta, kävin tossa lounarilla ulkona eikä siellä vieläkään olis shortseissa viihtyny :(

Ja on pilvistä!
Taalla oli aamulla miinus 2 ja tiet jaassa.
Nyt on plus 10 ja arska (ei forumin) mollottaa... :cool:

Kavin lounaalla uimassa ja meni kilsa kevyeen. :)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mä lähen terassille bisselle. doubtful Hyviä lomia Teballe, koita olla ihmisiks, tai jotain, whatever. :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä en Terppa haluis millää himmentää sun mahtavaa lomaas, mutta ootko tullu ajatelleeks, että siellä on ensi viikolla puoli maailmaa kun ainakin belgit ja ranskalaiset on hiihtolomalla eek! eek!

Jono....

Jono....

Jono....

Tblair2

Active member
Tiedetaan. Ei se menoa haittaa. Ma olen katsos vaan mustilla rinteilla missa ei ole kun 10 senttia lunta. Ei jonoja... wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tarttee mennä, hyvää lomaa Teukalle (viikonhan sä siellä vaan oot vai?) äläkä katko luitas eek!

Pistä se waretusmaili vielä tuleen, luen sitten huomenna :)

Moro!

elle

-------
Nopeahuoli:
-> siellä on ensi viikolla puoli maailmaa kun ainakin belgit ja ranskalaiset on hiihtolomalla eek! eek!
Eikun osa tosta puolesta maailmasta oli mun kanssa tänään ruokaostoksilla, eli ainakin noi jälkimmäiset on lomailleet tällä viikolla -> meni neljä tuntia tehokasta työaikaa kaupassa.

Mutta munkin puolesta villiä lomaa!

-elle-

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Niin, hyvaa lomaa meikalaisenkin puolelta.

Itsekin olisin sen tarpeessa. Poltin hihat tanaan, ja nyt ollaan sodassa meidan tuotannonjohtajan kanssa.
Tehtaanjohtaja tulee vissiin sovittelemaan riitaa, silla tama paskapaa on nyt 4 kertaa puukottanut selkaan paskapuheilla (joka kerta kun olen matkoilla), ja nyt tuli mitta tayteen. :mad:

Yleensa en tuosta välitä, silla ma tiedan mun arvon, mutta tata pellea se ottaa nakojaan paahan ihan sikana. :D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Vittu, ,niin muaki, laitetaanko homma nurin? Kiitettävästi ottaa pannuun, saatanana, PERKELE!