Miguel
beagle
Oisko kyseessä ilmaisten bensojen kiusaus?arnold sanoi:Ei kai mun oo pakko tota kertoa, vaikka tuo olisikin totuus? :nope:![]()
Oisko kyseessä ilmaisten bensojen kiusaus?arnold sanoi:Ei kai mun oo pakko tota kertoa, vaikka tuo olisikin totuus? :nope:![]()
Ei ne bensat kuule ilmaisia ole, vaikka totuuden nimessä niiden pitäisi MULLE olla! :mad_old:ml sanoi:Oisko kyseessä ilmaisten bensojen kiusaus?
Asiakas maksaa ilmaiset bensat.arnold sanoi:Ei ne bensat kuule ilmaisia ole, vaikka totuuden nimessä niiden pitäisi MULLE olla! :mad_old:
Odotan malttamattomana ruokailun jälkeistä vessarapoa. :ahem:Myllis sanoi:Huh huh, tulipahan stydia safkaa tehtya.
Jauhelihakastiketta spagetin kera, kastikkeeseen meni mm. 2 kyntta, 2 sipulia, kermaa desi, valkopippuria, paprikaa ja taika-ainetta eli Sheriff Jim Taylorin Garlic & Herb Hot Saucea 2 rkl. Huh huh. :ahem:
Muistan nähneeni tähän liittyvän avi-pätkän netissä. Mikäs sen tytön nimi olikaan ... :doubtful:Myllis sanoi:
Jos paine ei ole hallinnassa, suosittelen tulpan käyttöä.ml sanoi:Odotan malttamattomana ruokailun jälkeistä vessarapoa. :ahem:
Sori, 22.01. olisin iltapaivaan asti saatavilla, mutta tuona viikonloppuna kylla Sneidsissa...jaska sanoi:Myllis voisi nyt isona bossina järjestää asiansa niin, että on Suomessa mikroautoilemassa 29.1 / 30.1 :stä (jompi kumpi lienee päivä jolloin ajamme... ) ja Arska varustautuu henkisesti puolustamaan KotimaanUP:n kunniaa, kun Jones ei pääse!
ml sanoi:Jos paine ei ole hallinnassa, suosittelen tulpan käyttöä.
Minusta tuntuu, että häviän jonesille, koff saattaisi maistua täälläkin:nope: :nope: :thumbdownMyllis sanoi:Minen kylla suostu kayttamaan Kappahlin kalsareita....
Vaikkakin tuo Koff kylla maistuisi. :thumbup:
Auts :eek!:Myllis sanoi:Jauhelihakastiketta spagetin kera, kastikkeeseen meni mm. 2 kyntta
Siinä kuvassa ammus ei räjähdä putkessa.OoPee sanoi:Tulee yx kuva mieleen... :eek!:
Siis siinäkö mielessä, että olit veke vai?Sam sanoi:Nyt kun oli aikaa lukaista näitä viestejä taaksepäin, niin enkös ollutkin fantastinen:thumbup: