Sam
Muumipappa
Minusta pelit, jotka eivät alkuun tarjoa haastetta, eivät jaksa pitkään innostaa.
Minakin oon talla hetkella mutta kuun lopussa tulee uus, johtajan liksa.OoPee sanoi:Moon ainakin täysin persaukinen :nope:
Niinpa kavin muuten minakin. Kilsan vedin parissakymmenessa minsassa ja olin ihan kuollut.Jones sanoi:Kävin muuten uimassa. Jeesus että mä olen hidas![]()
Olen tässä jo puolisen vuotta harkinnut moisen ostoa. Kannattaisikohan? Niin, ja pitäisi mennä se saakutin verenpainekin mittauttamaan:nope:Myllis sanoi:
Onneksi en laittanut polaria kayttoon,
Mä uin sen 500 metriä 20 minuutissa:jaska:Myllis sanoi:Niinpa kavin muuten minakin. Kilsan vedin parissakymmenessa minsassa ja olin ihan kuollut.
Onneksi en laittanut polaria kayttoon, ois ollut varmaan aika hurjat lukemat nain parin kuukauden tauon jalkeen.
Nyt on kylla kunkku fiilis. :thumbup:![]()
Sam sanoi:Olen tässä jo puolisen vuotta harkinnut moisen ostoa. Kannattaisikohan? Niin, ja pitäisi mennä se saakutin verenpainekin mittauttamaan:nope:
No, ma olen entinen kilpauimari ja aikoinaan meni Cooperissa toi kilsa.Jones sanoi:MOnkohan taas joku toope haukannut PIKKASEN liian suuren kakunpalan?![]()
Myllis sanoi:Ja satanen alle minuutin. Ei mene enaa.![]()
Taalla se vasta maksaakin. 7.50 CHF eli 5,- EUR kerta. :nope: :thumbdownSam sanoi:Mun pitäisi käydä enemmän uimassa, mutta kun on niin pirun kallista.
Se riippuu missa liikutaan. Baarissa mulla menee satanen ihan hetkessa. Farkut tai mitka tahansa jalassa...arnold sanoi:Nii, no sul oli vääränlaisesta kankaasta valmistetut uikkarit jalassa - satanen olis menny PALJON nopeammin oikeanlaisilla.
VARMA TIETO!![]()
Sa siis nukutkin nopiaan?Jones sanoi:Mä olen nopee tuhlaamaan rahaa sekä makuuhuoneessa![]()
Meillä taitaa maksaa 4,80 euroa. Vaimo ja tytär pääsevät puoleen hintaan ja poika menee ilmaiseksi.Myllis sanoi:Taalla se vasta maksaakin. 7.50 CHF eli 5,- EUR kerta. :nope: :thumbdown
Seksin jälkeen:
Oinas:
Uudestaan!
Härkä:
Ruokaa..
Kaksonen:
Missä kaukosäädin on?
Rapu:
Millon pidetään häät?
Leijona:
Enkö ollutkin fantastinen?
Neitsyt:
Ylös, lakanat on vaihdettava!
Vaaka:
Pidin äskeisestä, jos sinäkin pidit!
Skorpioni:
Hetki, etsin avaimen ja avaan käsirautasi.
Jousimies:
Soitellaan!
Kauris:
Oiskos sulla käyntikorttia?
Vesimies:
Uusiks, mut nyt ilman vaatteita!
Kalat:
Mikä sun nimes olikaan?