Jones sanoi:Koska siihen aikaan on kello Suomessa tunnin enemmän ja sä olet tottunut syömään noihin aikoihin (10.05-12.05):doubtful:
No ei. :nope:
Jones sanoi:Koska siihen aikaan on kello Suomessa tunnin enemmän ja sä olet tottunut syömään noihin aikoihin (10.05-12.05):doubtful:
ml sanoi:Tai sitten Be(r)gurissa on Bu(r)ger festivaalit.
No ei. :nope:ml sanoi:Kala maistuu sian rehulle? Olen kuullut vain, että sika voi maistua kalanrehulle.. :eek!: :doubtful:
Sukkaa viimosen päälle toi sivu Firefoxilla. Siinä Ultima Hora (tarkastin IE:llä) elikä Ultimaalinen hhhhhua........ :eek!: -linkin kohdalla lukee error link ja kun vie kursorin siihen kohtaan, niin koko sivu avautuu uudestaan ittensä sisälle. Ja kun vie taas kursorin sen uudelleen avautuneen sivun error linkkiin, niin sen sivun sisään avautuu taas sama sivu jne. jne. jne. Vittu, noon keksiny ikiliikkujanMyllis sanoi:Vinkiksi etta tuon kylan sijainti loytyy googlesta kovin helposti (esim. http://www.begur.org )
Mun ekat luistimet olivat tuota luokkaa. Niillä oli hyvä junnuna opetella luistelun alkeet:thumbdownJones sanoi:Onks sulla sellaiset kelta-mustat nahkaiset NHL-hokkarit?:doubtful:
Miten minä olin eilen kiinnittävinäni huomiota siihen sinappiin ja luulin sen olevan auraa. Täytyypä ensi kerralla katsoa tarkemmin.Myllis sanoi:Mua ottaa kylla paahan toi Elisan mainos, jotta osta kotimaista...
Jatka sanoo siina juu, vielakin on samat arvot tarkeita ja sitten se syo sita saatanan RUOTSALAISTA TURUN SINAPPIA!!! :mad_old:![]()
Mainosmiehilta emamoka. :jaska: :nope: :thumbdown
Myllis sanoi:Mua ottaa kylla paahan toi Elisan mainos, jotta osta kotimaista...
Jatka sanoo siina juu, vielakin on samat arvot tarkeita ja sitten se syo sita saatanan RUOTSALAISTA TURUN SINAPPIA!!! :mad_old:![]()
Mainosmiehilta emamoka. :jaska: :nope: :thumbdown
Olen miettinyt demon lataamista.arnold sanoi:Suomalaisista tuotteista vielä sen verran, että on nuo Bugbearin poijjaat osanneet tehdä hauskan kaahailupelin - olen nyt illalla veivaillut muutamat lenkit Flat out:ia, ja hauskalta tuntuu :thumbup:
Jollain aikaa pelailla :nope:jaska sanoi:Tuon Bugbearin Rally Trophy on loistava, vaikkakin vielä parempi on Richard Burns Rally :ahem:
Tosin tällä hetkellä keskityn Football Manager 2005 :n :ahem:
oletko huomannut miten harvoin vaikutan nykyään "aktiivisena" sätissäJacques sanoi:Jollain aikaa pelailla :nope:
Juu jatka vaan pelaamista!jaska sanoi:oletko huomannut miten harvoin vaikutan nykyään "aktiivisena" sätissä![]()
jos haastetta haluat ja on aikaa, niin suosittelen tuota Richard Burnsia :ahem:Sam sanoi:Rally Trophy oli eka rallipeli, mikä minua on kiinnostanut. Pyörii tällä kannettavallakin...silti pelaan kotikoneella, kun siinä on parempi näytönohjain, iso putki ja siihen olen momon ratinkin asentanut
![]()