Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huano mainos...

Mua ottaa kylla paahan toi Elisan mainos, jotta osta kotimaista...

Jatka sanoo siina juu, vielakin on samat arvot tarkeita ja sitten se syo sita saatanan RUOTSALAISTA TURUN SINAPPIA!!! :mad_old: :mad:

Mainosmiehilta emamoka. :jaska: :nope: :thumbdown

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sikahyvä kalaravintola? :doubtful:

Kala maistuu sian rehulle? Olen kuullut vain, että sika voi maistua kalanrehulle.. :eek!: :doubtful:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Kala maistuu sian rehulle? Olen kuullut vain, että sika voi maistua kalanrehulle.. :eek!: :doubtful:
No ei. :nope:

Nyt aika alkaa fillaroimaan ja tsiikaan fear factoria.. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Vinkiksi etta tuon kylan sijainti loytyy googlesta kovin helposti (esim. http://www.begur.org )
Sukkaa viimosen päälle toi sivu Firefoxilla. Siinä Ultima Hora (tarkastin IE:llä) elikä Ultimaalinen hhhhhua........ :eek!: -linkin kohdalla lukee error link ja kun vie kursorin siihen kohtaan, niin koko sivu avautuu uudestaan ittensä sisälle. Ja kun vie taas kursorin sen uudelleen avautuneen sivun error linkkiin, niin sen sivun sisään avautuu taas sama sivu jne. jne. jne. Vittu, noon keksiny ikiliikkujan :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Onks sulla sellaiset kelta-mustat nahkaiset NHL-hokkarit?:doubtful:
Mun ekat luistimet olivat tuota luokkaa. Niillä oli hyvä junnuna opetella luistelun alkeet:thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Re: Huano mainos...

Myllis sanoi:

Jatka sanoo siina juu, vielakin on samat arvot tarkeita ja sitten se syo sita saatanan RUOTSALAISTA TURUN SINAPPIA!!! :mad_old: :mad:

Miten minä olin eilen kiinnittävinäni huomiota siihen sinappiin ja luulin sen olevan auraa. Täytyypä ensi kerralla katsoa tarkemmin.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Re: Huano mainos...

Myllis sanoi:

Mä veikkaan, et se on tarkoituksella tehty juuri noin - siinä nimittäin se toinen jamppa syö viime kesänä ulkomaisille myytyä Valion jäätelöä. Molemmat "suomalaiset asiat" sopii samaan teemaan Elisan asiakaspalvelun kanssa sillä se hoituu osittain Virosta.
Että sellaisia kotimaisia arvoja :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Suomalaisista tuotteista vielä sen verran, että on nuo Bugbearin poijjaat osanneet tehdä hauskan kaahailupelin - olen nyt illalla veivaillut muutamat lenkit Flat out:ia, ja hauskalta tuntuu :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
arnold sanoi:
Suomalaisista tuotteista vielä sen verran, että on nuo Bugbearin poijjaat osanneet tehdä hauskan kaahailupelin - olen nyt illalla veivaillut muutamat lenkit Flat out:ia, ja hauskalta tuntuu :thumbup:
Olen miettinyt demon lataamista.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tuon Bugbearin Rally Trophy on loistava, vaikkakin vielä parempi on Richard Burns Rally :ahem:

Tosin tällä hetkellä keskityn Football Manager 2005 :n :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Tuon Bugbearin Rally Trophy on loistava, vaikkakin vielä parempi on Richard Burns Rally :ahem:

Tosin tällä hetkellä keskityn Football Manager 2005 :n :ahem:
Jollain aikaa pelailla :nope:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Jollain aikaa pelailla :nope:
oletko huomannut miten harvoin vaikutan nykyään "aktiivisena" sätissä ;)

Niin ja ei noita kouluhommiakaan enään ole :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Rally Trophy oli eka rallipeli, mikä minua on kiinnostanut. Pyörii tällä kannettavallakin :) ...silti pelaan kotikoneella, kun siinä on parempi näytönohjain, iso putki ja siihen olen momon ratinkin asentanut :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Rally Trophy oli eka rallipeli, mikä minua on kiinnostanut. Pyörii tällä kannettavallakin :) ...silti pelaan kotikoneella, kun siinä on parempi näytönohjain, iso putki ja siihen olen momon ratinkin asentanut :)
jos haastetta haluat ja on aikaa, niin suosittelen tuota Richard Burnsia :ahem:

Kakkosnikki, tuo Football Manager on semmonen, että se "prosessoi" melko usein ja kauan, silloin kerkeää vilkaisemaan mitä sätissä tapahtuu ;)

Kun vielä sais isomman näytön, niin tuota vois pelata ikkunassa :ahem: