Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oletettavasti nämä etelän miehet ovat myös huomanneet että noppiksen suulliset taidot eivät rajoitu pelkästään retsoiluun:rolleyes: :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nopeahuoli sanoi:
Muurlan rinteesta sellanen anekdootti, etta siella tapasin ekan kerran tyton joka vei mun poikuuden mennessaan... :thumbup:
Vei rinteessä? Mitäs professori Rinne siihen?

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! Soittivatten ja herättivät duunista, ekaks tossa kuuden hujakoilla ja toisen kerran tossa puolisen tuntia sitten:mad_old: Mitäköhän tässä keksis?:doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Palkopoika sanoi:
Huomenta! Soittivatten ja herättivät duunista, ekaks tossa kuuden hujakoilla ja toisen kerran tossa puolisen tuntia sitten:mad_old: Mitäköhän tässä keksis?:doubtful:
Nautinnollisia vapaa-ajan hetkiä;)

Lumet onkin melkein jo kadonneet:nope: Taidanpa jatkaa remppaa...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kävin aamusta 8n jälkeen kuntosalilla juoksemassa 2 x 20 minsaa ja soudin vielä 10 minsaa. Oli sairaan virkeä ja pirteä olo jo klo 7 aamulla.

Ei muuta kuin pari smörgaria ja banjo naamaan ja liikenteeseen. Sitten olikin ongelma löytää auto. Lunta oli tullut 20 senttiä.:ahem:

Jouduin kolaamaan takas tullessa ton autopaikan. Ja taas perkeleenmoinen jälkihiki päällensä:mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Voi turska sentään. Olin ostavinani reilusti listaa ja kuitenkin jäi puuttumaan noin 20cm:jaska: Mikäli huomenna on asiallinen keli, käyn sitten lautakaupassa. Listan lisäksi voisin ostaa reilun 400m kattopaneelia. Tietää taas, mihin vapaa-aikansa käyttää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllikseltä terkkuja. On Münchenin lentokentän loungessa kiskomassa kaksin käsin saksalaista olutta ja tila on sen verran epävakaa, että menee jo vuorokaudenajatkin sekaisin. Selittää jostain "Beer buzz in the morning" -jutusta vaikka nythän on iltapäivä :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No voi vituke, enhän mä tiennyt:(

(kun tuli vaan juttua niistä avaimista ja Elviksestä yms...):jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Myllikseltä terkkuja. On Münchenin lentokentän loungessa kiskomassa kaksin käsin saksalaista olutta ja tila on sen verran epävakaa, että menee jo vuorokaudenajatkin sekaisin. Selittää jostain "Beer buzz in the morning" -jutusta vaikka nythän on iltapäivä :doubtful:
Yllättävän selkokielinen oli kuitenkin viesti. Liekö kirjoittanut sen jo aamulla ja muistanut vasta iltapäivällä lähettää:rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Oon mä asiasta joskus täälläkin maininnu, mutta mistäpä sä sen voisit tietää, jos et oo sattunu just sitä viestiä lukemaan.

Mutta älä nyt hyvä mies sitä rupee suremaan :)