Hyi sua!jaska sanoi:Tänään on ollut kyllä kaikkien aikojen krapula :nope:
Minä lähden vasta kohta syömään makkarapitoista ruokaa. Oletettavasti kuitenkin rehujen osuus on jälleen noin 60%elle sanoi:Työviikkoa!
Reippaimmat ovat taas käyneet aamulenkillä.
(Pakotettiin, mutta teki hyvää.)
Ei enään mitään, krapula on onnellisesti ohi! .. seuraavaa odotellessa!elle sanoi:Hyi sua!
Kuka odottelee mitäkinjaska sanoi:Ei enään mitään, krapula on onnellisesti ohi! .. seuraavaa odotellessa!
Minä odotan parempaa tätä päivää ja huomista. Tähän mennessä näyttää hyvältä.Sam sanoi:Kuka odottelee mitäkin![]()
Eihän tuo mikään kunnon krapula ole ollut, jos se on jo nyt ohi.jaska sanoi:Ei enään mitään, krapula on onnellisesti ohi! .. seuraavaa odotellessa!
Älä unohda loppuun 500 peukutusta:thumbup:Jones sanoi:Tänään kuitenkin vielä illalla uimaan. Mitähän se mun personaltraineri-Myllkvisti on ajatellut ohjelmaksi?:doubtful: 500 rintaa ja 500 vapaata?
No jos niitä sun keittiökuvias muistelen, niin eihän se voi olla kuin edistystäSam sanoi:Tulee muuten helkutinmoinen sotku:nope:
Täytyy muistaa ottaa kuvat taasOoPee sanoi:No jos niitä sun keittiökuvias muistelen, niin eihän se voi olla kuin edistystä![]()
.. ja saunasta pari lisää.Sam sanoi:Kylppäristäkin voisi jo ottaa kuvia kun se on vihdoin valmis:thumbup:
Et laita niitä jakeluun:nope:elle sanoi:.. ja saunasta pari lisää.
Millanen filtteri sulla on?OoPee sanoi:Viimeiset puolvuotta oon käyttäny filtteröityä vettä (kiitos vaan mylberille vihjeestä), mutta kai se sitä ennen kertyny kalkki sitten kerkes turmella ne tiivisteet siinä määrin, että hajosivat nyt lopullisesti.