Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

elle

-------
Työviikkoa!

Reippaimmat ovat taas käyneet aamulenkillä.

(Pakotettiin, mutta teki hyvää.)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
elle sanoi:
Työviikkoa!

Reippaimmat ovat taas käyneet aamulenkillä.

(Pakotettiin, mutta teki hyvää.)
Minä lähden vasta kohta syömään makkarapitoista ruokaa. Oletettavasti kuitenkin rehujen osuus on jälleen noin 60%:eek: :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On tämä ihan kohtalainen päivä ollut. Huomenna voisikin käväistä Espoon puolella.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahans, huomenna on sitten ensimmäinen reissupäivä.:mad:

Ouluun pitäis ajella ja keskiviikkona takaisin, siitä sitten taas Nummelaan ja Hankoon päin:rolleyes:

Eli sama rumba jatkuu taas.:yuck:

Tänään kuitenkin vielä illalla uimaan. Mitähän se mun personaltraineri-Myllkvisti on ajatellut ohjelmaksi?:doubtful: 500 rintaa ja 500 vapaata?

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mä lähen just miittinkiin, sen jälkeen treenaamaan yhtä uutta heeboa.:nope: Ttu, ihan käsi:thumbdown

Huomisiin, moe!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Tänään kuitenkin vielä illalla uimaan. Mitähän se mun personaltraineri-Myllkvisti on ajatellut ohjelmaksi?:doubtful: 500 rintaa ja 500 vapaata?
Älä unohda loppuun 500 peukutusta:thumbup:

elle

-------
Kahvitauko!

.. nyt on työn alla sellainen tehtävä, joka ei tunnu edistyvän vaikka mitä tekisi. Ihan jaskahymiö-fiilis.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Taidan lähteä töistä lorvimasta kotiin tekemään raskasta fyysistä hommaa:ahem: Tulee muuten helkutinmoinen sotku:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
No jos niitä sun keittiökuvias muistelen, niin eihän se voi olla kuin edistystä :D
Täytyy muistaa ottaa kuvat taas :D

Kylppäristäkin voisi jo ottaa kuvia kun se on vihdoin valmis:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Meitin kahvinkeitin (Saeco) päätti lopullisesti ryhtyä kusemaan allensa. Viimeiset puolvuotta oon käyttäny filtteröityä vettä (kiitos vaan mylberille vihjeestä), mutta kai se sitä ennen kertyny kalkki sitten kerkes turmella ne tiivisteet siinä määrin, että hajosivat nyt lopullisesti. Ilmeisesti jotkut vanhat kalkkikertymät piti sen edes jossain määrin kasassa, koska se valutti ennen eilistä vedet allensa vain sillointällöin, mutta kun käytin eilen illalla kalkinpoistajaa (puolentoistatunnin duuni :rolleyes: ), niin nythän se liruttaa nesteet samantien allensa kun painaa nappia :doubtful:

Huolto kuulemma maksaa 70 euroa :eek!:

Onneks on vanha filtterimasiina vielä jemmassa että sai edes aamusumpit!

Viimeksi muokattu:

elle

-------
OoPee sanoi:
Viimeiset puolvuotta oon käyttäny filtteröityä vettä (kiitos vaan mylberille vihjeestä), mutta kai se sitä ennen kertyny kalkki sitten kerkes turmella ne tiivisteet siinä määrin, että hajosivat nyt lopullisesti.
Millanen filtteri sulla on?

Mä olen taas viimeiset puoli vuotta ollut ostamassa kunnon keitintä. Ne on vain niin älyttömän kalliita.