Miguel
beagle
Pitää mennä safkaamaan. Taidankin valita hyppykuntoa kohottavaa ruokaa.
mä oon huolissani susta!elle sanoi:Mä söin .. arvatkaa mitä .. salaatin!
Ens kerralla kun oot Rysälässä niin voin tulla seuraks, kilautat vaan:wink:elle sanoi:SASilla on taas keväälle halpoja lentoja täältä Suomeen (160 euroa+verot) .. pitäisiköhän uhrautua.
Nuo koneen vaihdot Köpiksessä tai Tukholmassa on ihan ok, Brysselissä joutuu odottelemaan aina (viimeksi viis tuntia ylimääräistä).
No nih! Kelpaa nyt matkustaa, kun on luvattu Belgiassa seuraa ja Suomessa kyydit.Palkopoika sanoi:Ens kerralla kun oot Rysälässä niin voin tulla seuraks, kilautat vaan:wink:
:eek!: :wink:elle sanoi:No nih! Kelpaa nyt matkustaa, kun on luvattu Belgiassa seuraa ja Suomessa kyydit.
Palkopoika sanoi::eek!: :wink:
Btw, mullon huomenna synttärit, missäs lahjat viipyy?
Vierustoverini ihmetteli ruokalassa miten pärjään niin pienellä annoksella. Rehuja oli kyllä runsaasti.elle sanoi:Mä söin .. arvatkaa mitä .. salaatin!
Vaimo on himassa vai?Sam sanoi:Taidan pupuna leikkiä kania illalla![]()
No et voi ainakaan väittää, etten olis varoittanutSam sanoi:Tulipa tässä työmatkalla todettua OoPeen lausunnot jps:stä täysin oikeiksi:ahem: Terveisiä vaan![]()
Tulee taas tänään kotiin :thumbup:OoPee sanoi:Vaimo on himassa vai?![]()
Voit rauhoittua. Täällä sitä taas katsotaan poliisitalon seinääjps sanoi:Käväisin yhden nakkeilla kahvilla ja havaitsin kaikenlaisia kummajaisia olevan avohoidossa suljetun osaston sijaan.