Sam
Muumipappa
Minä ajattelin kyllä urheilullisemmin 110 metrin aitoja, miesten korkeudella.
3 kpl USB portteja, joista yhden voi uhrata jaloon käyttöön.Sam sanoi:Löytyykö sarjaportti?![]()
Juu juu, katsos naaraalla niitä uroksia houkutellaan.Sam sanoi:Mulla on vain kaksi usb-porttia. Tarvitset USB-RS232 adapterin. Varma tieto:ahem: Ja siinä piuhassahan on oltava urosliitin.
Minä menen nyt kuitenkin laittamaan saunan päälle. Oletettavasti sillä ei saa naaraita houkuteltua, joten nautin yksin rentouttavista löylyhetkistä:ahem:ml sanoi:Juu juu, katsos naaraalla niitä uroksia houkutellaan.
Itse kävin just tyttöjen kanssa löylyssä. Hauskutin heitä kummallisilla äänillä, jotka lähtivät selkänahan ja puupenkin välistä.Sam sanoi:Minä menen nyt kuitenkin laittamaan saunan päälle. Oletettavasti sillä ei saa naaraita houkuteltua, joten nautin yksin rentouttavista löylyhetkistä:ahem:
Niin on, tosin vain pari tuntia aamupäivällä.Jones sanoi:Palaveripäivä![]()
PerjantaipäiväJones sanoi:Palaveripäivä![]()
Olen minäkin JO aamupaskalla käynnyt, mutta sitä palaveria ei lasketa.Sam sanoi:Eka palaveri on jo ohi:thumbup:
Minä en yleensä aamuisin pasko. Odottelinkin milloin joku kyselee että oliko tuo kaakeloidulla vyöhykkeelläJones sanoi:Olen minäkin JO aamupaskalla käynnyt, mutta sitä palaveria ei lasketa.
Niin mäkin :ahem: :ahem: :ahem:Jones sanoi:Olen minäkin JO aamupaskalla käynnyt, mutta sitä palaveria ei lasketa.