Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Terveiset Nummelasta ja uimahallista:ahem:

Yritin niellä vettä mahdollisimman paljon jotta tarttuis Sievisen nopeus:rolleyes: ;)

Sam! onko nenänvalkaisu vielä pitänyt? Mulla on pitänyt vaikka olen ollut reissussa (jolloin on hyvä ja terveellistä ottaa yömyssy unilääkkeeksi).

On tää tammikuu vaan aika sairaanpitkä kuukausi:mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mun on pakko myöntää hävinneeni. Ei ole ihmisen hommaa raataa töissä ja kotona sekä toimia samalla osa-aikaisena yh:na:nope: Tosin en sitten tiedä paransiko vai pahensiko olut tilannetta:dunno: Hävisin kuitenkin kirkkaasti lailla luuserin:thumbdown Laihdutustaulukko on kuitenkin pitänyt:thumbup: Ei näet ehdi edes syömään muuta kuin töissä... Illalla ei sitten enää oikein jaksa eikä maistu kun pääsee hengähtämään.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla on vain kaksi usb-porttia. Tarvitset USB-RS232 adapterin. Varma tieto:ahem: Ja siinä piuhassahan on oltava urosliitin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Juu juu, katsos naaraalla niitä uroksia houkutellaan.
Minä menen nyt kuitenkin laittamaan saunan päälle. Oletettavasti sillä ei saa naaraita houkuteltua, joten nautin yksin rentouttavista löylyhetkistä:ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Minä menen nyt kuitenkin laittamaan saunan päälle. Oletettavasti sillä ei saa naaraita houkuteltua, joten nautin yksin rentouttavista löylyhetkistä:ahem:
Itse kävin just tyttöjen kanssa löylyssä. Hauskutin heitä kummallisilla äänillä, jotka lähtivät selkänahan ja puupenkin välistä. :rolleyes: Kaikilla oli melkein hauskaa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Luulin jo päivän hommien olevan ohi, kun huomisen ruokakin on valmista, mutta vielähän pesukoneessa näytti märät pyykit olevan:jaska: :jaska: :jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mun taktiikka on kerätä kuivausrummusta kuivat pyykit koriin ja lajitella ne elokuvaa katsoessa. Monet nykypäivän elokuvat mahdollistavat useiden kotitöiden samanaikaisen tekemisen, elokuvan juonen siitä lainkaan häiriintymättä.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt on pää puhki erilaisista kannettavista. Vielä pitäs varata rahaa lisensseihin. Ja kaiken kukkuraksi tekis mieli hankkia vm-ware.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta. :)

Ois tänä aamuna joukkoliikennepäivä. Mobiili jää muun perheen käytöön ja joudun itse tyytymään nysseen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta.

Vilkas päivä tiedossa. Hyvin huomasi että on perjantai kun oli aamulla normaalia enemmän töihin kulkijoita. Ihmisillä ilmeisesti aikaisempi rytmi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Olen minäkin JO aamupaskalla käynnyt, mutta sitä palaveria ei lasketa.
Minä en yleensä aamuisin pasko. Odottelinkin milloin joku kyselee että oliko tuo kaakeloidulla vyöhykkeellä:rolleyes: