Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sam sanoi:
Olenko minä sitten tuplasti viallinen kun en käy edes kaljalla ulkona:confused: :(
Kiitos palautteestanne

Olemme panostaneet laadunvalvontaan tuotantolaitoksillamme huomattavasti. Suurista tuotantomääristä johtuen välillä parhaista yrityksistämme huolimatta pääsee jakeluun välillä yksilöitä, jotka eivät vastaa täysin asettamiamme laadullisia tavoitteita. Pyydämme teitä toimittamaan viallisen yksilön takuuhuoltoomme puutteellisuuksien korjaamista varten.

Pyrimme selvittämään valmistusprosesseistamme, mistä virhe johtuu samoin ohjeistamme palautteenne perusteella laaduntarkkailijoitamme.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Olenko minä sitten tuplasti viallinen kun en käy edes kaljalla ulkona:confused: :(
Toi on vielä pahempi, sulla ei oo edes pätevää syytä olla tuomatta kukkia :eek!: :eek!: :eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hei, mitä te kaverit tänne änkesitte. Onko teillä edes kulkulupaa. Mitäh!!! Näpit irti minusta.... Minähän en voi lähteä mihinkään, kun on työt kesken. Heiii......

...

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
15pv dokaamatta! Noh, perjantaina tai lauantaina taidan vetää lärvit. Maanantai ja tiistai menee Luxeissa duunihommissa, ehkä aikaa jää yli muuhunkin:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Hei, mitä te kaverit tänne änkesitte. Onko teillä edes kulkulupaa. Mitäh!!! Näpit irti minusta.... Minähän en voi lähteä mihinkään, kun on työt kesken. Heiii......

...

:nope: :nope: :nope:

elle

-------
Sam sanoi:
Ei nyt sentään. Mullekin on auton kanssa käynyt niin, ettei siinä ole ollut luvattuja tyyppivikoja. Joskus on hyvä tuuri.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kohta voikin lähteä kotiin. Taidanpa hakea lapset matkallla :)

Asennukset saavat jatkua huomenna. Ei tässä kuitenkaan liian kiire saa olla.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Nyt on kuulkaas sellaset fiilarit että siitä tulee yks kuva mieleen:frank: Ei paljoo uskalla yskiä:eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Voi voi,

jouduin todistamaan ikävää edustussaunan väärinkäyttöä tänä iltana. Olin ihan yksin saunassa Ruoholahdessa ylimmässä kerroksessa. Ilta oli hiljainen, kuiva ja yksinäinen. :nope:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kellit lya kohta 10 ja heratys oli tanaan klo 5.15. Sen lisaksi pelasin ja treenasin tanaan (niin kun eilenkin) varsin kovvoo. Paikat on kipeina :(

Saalikaa mua :ahem: :ahem: ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Kellit lya kohta 10 ja heratys oli tanaan klo 5.15. Sen lisaksi pelasin ja treenasin tanaan (niin kun eilenkin) varsin kovvoo. Paikat on kipeina :(

Saalikaa mua :ahem: :ahem: ;)
Sama ohjelma ku mulla :D Menin kans tossa kymmenen huitteilla koisimaan ja herätys oli tasan klo 5.15 :rolleyes:

...siis oli herätys niin eilen, toissapäivänä kuin tänäänkin tohon aikaan :doubtful:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Me ollaan sympioosissa! :thumbup: :D :D

Huomenna herataan tosin vasta vahan ennen seiskaa :ahem: Ihmeellista.