Sam
Muumipappa
Olenko minä sitten tuplasti viallinen kun en käy edes kaljalla ulkonaelle sanoi:Tämä on miehinen "tyyppivika". Sitä ei tarvitse erikseen tunnustaa!
Olenko minä sitten tuplasti viallinen kun en käy edes kaljalla ulkonaelle sanoi:Tämä on miehinen "tyyppivika". Sitä ei tarvitse erikseen tunnustaa!
Kiitos palautteestanneSam sanoi:Olenko minä sitten tuplasti viallinen kun en käy edes kaljalla ulkona![]()
![]()
Toi on vielä pahempi, sulla ei oo edes pätevää syytä olla tuomatta kukkia :eek!: :eek!: :eek!:Sam sanoi:Olenko minä sitten tuplasti viallinen kun en käy edes kaljalla ulkona![]()
![]()
Sam sanoi:Hei, mitä te kaverit tänne änkesitte. Onko teillä edes kulkulupaa. Mitäh!!! Näpit irti minusta.... Minähän en voi lähteä mihinkään, kun on työt kesken. Heiii......
...
Ei nyt sentään. Mullekin on auton kanssa käynyt niin, ettei siinä ole ollut luvattuja tyyppivikoja. Joskus on hyvä tuuri.Sam sanoi:Olenko minä sitten tuplasti viallinen kun en käy edes kaljalla ulkona![]()
![]()
Tunnustettavat asiat löytyvät lähinnä 10 käskyä -osastolta.elle sanoi:Tämä on miehinen "tyyppivika". Sitä ei tarvitse erikseen tunnustaa!
Älä ny viälä! :eek!:Nopeahuoli sanoi:Huomenta! :thumbup: Lahden juuri goisimaan.
Sama ohjelma ku mullaNopeahuoli sanoi:Kellit lya kohta 10 ja heratys oli tanaan klo 5.15. Sen lisaksi pelasin ja treenasin tanaan (niin kun eilenkin) varsin kovvoo. Paikat on kipeina
Saalikaa mua :ahem: :ahem:![]()