Miguel
beagle
Tunnustatko olevasi tänään Jumbon lähettyvillä liikenteessä (kaffella)?Sam sanoi:Minä en uskalla tunnustaa kuin yhteen suuntaan. Siellähän mikään ei ole salassa:thumbup:
Tunnustatko olevasi tänään Jumbon lähettyvillä liikenteessä (kaffella)?Sam sanoi:Minä en uskalla tunnustaa kuin yhteen suuntaan. Siellähän mikään ei ole salassa:thumbup:
Ohan. Kaikki muu on vain ilmoitusluontoisia asioita!ml sanoi:Syrjähypyt eivät ole ainoa tunnustettava asia.
Ohjaa se tänne forumille meitin käsittelyyn :ahem: :ahem: :ahem:Palkopoika sanoi:Huomenta. Vielä jatkuu mäntin treenaus. Viddu mä saan kohta hepulin:mad_old:
Sellon ohi ajattelin kohta ajaa. Monelta lähdet Vantaalle?ml sanoi:Tunnustatko olevasi tänään Jumbon lähettyvillä liikenteessä (kaffella)?
Ton haluaisin nähdä livenä sun kotona ja vaimosi olevan vielä asiasta samaa mieltä.OoPee sanoi:Ohan. Kaikki muu on vain ilmoitusluontoisia asioita!![]()
Mä en tienny, että vaatimustaso oli näinkin korkeeml sanoi:Ton haluaisin nähdä livenä sun kotona ja vaimosi olevan vielä asiasta samaa mieltä.
Soittelen kun lähden tästä vajaan(?) tunnin kuluttua.ml sanoi:Voin siirtää asiakaskäynnin ip:lle. Klo 13 pitää lähteä Rajatorpaan. Tästä hetkestä tonne 12.40 ois aikaa (jonkin verran).
Mä olin tosissaan tunnustamisesta. :frown: Minusta omien heikkouksien tunnustaminen on todella vaikeaa ja pelottavaa hommaa, mutta jos suhde kestää sen, niin palkintokin on aika magee. :ahem:OoPee sanoi:Mä en tienny, että vaatimustaso oli näinkin korkee![]()
Oukki doukki.Sam sanoi:Soittelen kun lähden tästä vajaan(?) tunnin kuluttua.
Säädät sen tietsikan niin että loggautuu automaattisesti "kilpaveneosastolle" nikillä "kusimuna"... Niin me hoidetaan sitten loput!Palkopoika sanoi:Ei voi lähettää tänne. Kun se ei osaa. Ei ole koskaan käyttänyt tietsikoita aikasemmin. Vittu mikä timangi!:thumbup: :ahem: :yuck: :jaska: :mad_old:
Mun on ehkä vaan vaikea suhtauta asiaan sen vaatimalla vakavuudella, kun en osaa yhtään kuvitella, että minkälaatuisista heikkouksista ja tunnustuksista nyt on kyse.ml sanoi:Mä olin tosissaan tunnustamisesta. :frown: Minusta omien heikkouksien tunnustaminen on todella vaikeaa ja pelottavaa hommaa, mutta jos suhde kestää sen, niin palkintokin on aika magee. :ahem:
Jepsarnold sanoi:PRKL - kiirettä pukkaa!![]()
Joo. Kun minä kotona valitan väsymystä ym. niin ymmärryksen sijaan saan vain helkutinmoiset moitteet ja syytteet:nope: Ei tee mieli valittaaOoPee sanoi:Mun on ehkä vaan vaikea suhtauta asiaan sen vaatimalla vakavuudella, kun en osaa yhtään kuvitella, että minkälaatuisista heikkouksista ja tunnustuksista nyt on kyse.
Tällaisista:OoPee sanoi:Mun on ehkä vaan vaikea suhtauta asiaan sen vaatimalla vakavuudella, kun en osaa yhtään kuvitella, että minkälaatuisista heikkouksista ja tunnustuksista nyt on kyse.
Juu,Sam sanoi:Jeps
Ehdittiin kuitenkin ml:n kanssa moikkaamaan ja kaffet juomaan. :thumbup:
Tämä on miehinen "tyyppivika". Sitä ei tarvitse erikseen tunnustaa!jps sanoi:"Olin aikeissa ilahduttaa sinua tuomalla kotiin tullessani kukkasia, päädyinkin kavereiden kanssa kaljalle"