Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Voin siirtää asiakaskäynnin ip:lle. Klo 13 pitää lähteä Rajatorpaan. Tästä hetkestä tonne 12.40 ois aikaa (jonkin verran).

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Voin siirtää asiakaskäynnin ip:lle. Klo 13 pitää lähteä Rajatorpaan. Tästä hetkestä tonne 12.40 ois aikaa (jonkin verran).
Soittelen kun lähden tästä vajaan(?) tunnin kuluttua.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Mä en tienny, että vaatimustaso oli näinkin korkee :(
Mä olin tosissaan tunnustamisesta. :frown: Minusta omien heikkouksien tunnustaminen on todella vaikeaa ja pelottavaa hommaa, mutta jos suhde kestää sen, niin palkintokin on aika magee. :ahem:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Ei voi lähettää tänne. Kun se ei osaa. Ei ole koskaan käyttänyt tietsikoita aikasemmin. Vittu mikä timangi!:thumbup: :ahem: :yuck: :jaska: :mad_old:

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Palkopoika sanoi:
Ei voi lähettää tänne. Kun se ei osaa. Ei ole koskaan käyttänyt tietsikoita aikasemmin. Vittu mikä timangi!:thumbup: :ahem: :yuck: :jaska: :mad_old:
Säädät sen tietsikan niin että loggautuu automaattisesti "kilpaveneosastolle" nikillä "kusimuna"... Niin me hoidetaan sitten loput! :)

elle

-------
Huh .. huomenta!

Heräsin yhdeksältä painajaisuneen. Normaalista poiketen piti keittää iso kupillinen kahvia, että heräisi kunnolla siitä sekavuustilasta.

Vieläkin vähän toistaitoinen fiilis.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Mä olin tosissaan tunnustamisesta. :frown: Minusta omien heikkouksien tunnustaminen on todella vaikeaa ja pelottavaa hommaa, mutta jos suhde kestää sen, niin palkintokin on aika magee. :ahem:
Mun on ehkä vaan vaikea suhtauta asiaan sen vaatimalla vakavuudella, kun en osaa yhtään kuvitella, että minkälaatuisista heikkouksista ja tunnustuksista nyt on kyse.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Mun on ehkä vaan vaikea suhtauta asiaan sen vaatimalla vakavuudella, kun en osaa yhtään kuvitella, että minkälaatuisista heikkouksista ja tunnustuksista nyt on kyse.
Joo. Kun minä kotona valitan väsymystä ym. niin ymmärryksen sijaan saan vain helkutinmoiset moitteet ja syytteet:nope: Ei tee mieli valittaa:(

Noh nykyinen sää suosii sisällä rakentamista, joten ilta vierähtääkin taas mukavasti kattoa purkaessa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Tällaisista:
"se olin minä, joka oli syönyt piparit kaapista".
"Ne rahat, joita oltiin säästetty lomamatkaan menikin auton lisävarusteisiin".
"Olin aikeissa ilahduttaa sinua tuomalla kotiin tullessani kukkasia, päädyinkin kavereiden kanssa kaljalle"

elle

-------
jps sanoi:
"Olin aikeissa ilahduttaa sinua tuomalla kotiin tullessani kukkasia, päädyinkin kavereiden kanssa kaljalle"
Tämä on miehinen "tyyppivika". Sitä ei tarvitse erikseen tunnustaa!