Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jaahas, pomolla on synttärit ja meni heti aamutuimaan skumpan litkimiseks :eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Soitin tonne Finnetille/KPYlle justiinsa ja kysyin että tiedättekö mitä teidän tulisi tehdä täällä tänään?

-Ei ne tienneet:confused:

:jaska: :jaska: :jaska:

Tästä tulee pitkä ja raskas päivä:thumbfh:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
huomenta!

Oli muuten melkein raitisviikonloppu ... pari maistiaista otin Tallinan Citymarketissa...

:ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
e :mad: jotain liköörejä siellä maistatettiin, ei muista :nope: ei mitään erikoisen hyviä...

Enkä edes tuonut suomeen cokista :thumbup: puolitraa sitä ostin, jonka join laivalla :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vaimon ja tyttöystävän valinnasta

Kun olin 14, halusin että minulla olisi tyttöystävä.

Kun olin 16, minulla oli tyttöystävä, mutta suhteestamme puuttui jotain.
Halusin tyttöystävän joka olisi intohimoinen, kiihkeä.

Ollessani 18 minulla oli kiihkeä tyttöystävä, mutta hän oli aivan liian tunteellinen. Kaiken oli oltava suurta draamaa ja usein hän uhkaili minua itsemurhalla. Halusin suhteen jossa olisi tasapainoisuutta ja turvallisuutta.

Kun olin 20, löysin tasapainoisen tyttöystävän, mutta hän oli tylsä.
Kaikki mitä hän sanoi tai teki oli ennalta arvattavissa. Halusin jännittävämmän tyttöystävän.

25-vuotiaana löysin jännittävän tyttöystävän. Hän petti minua jatkuvasti, eikä suostunut vakiintumaan tai ajattelemaan tulevaisuutta. Halusin tyttöystävän jolla olisi elämässä tavoitteita.

30-vuotiaana löysin naisen jolla oli tavoitteita, hän oli älykäs ja eteenpäin pyrkivä. Menimme naimisiin, erosimme ja hän vei koko omaisuuteni.

Nyt kun olen vanhempi ja viisaampi, etsin tyttöystävää jolla on hyvä perse.

:doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kuvankaunis Blondi-Pirjo istui baaritiskillä.

Hänen viereensä istuutui mies korea lipas mukanaan.

Blondi-Pirjo kysyi uteliaana, mitä miehellä oli lippaassa.
- Sammakko, aivan tavallinen sammakko. Mutta olen opettamassa sille temppuja mies vastasi ja näytti, mitä lippaassa oli.
- Söpö, osaako se jo nyt jotakin temppuja? Blondi-Pirjo tiedusteli.
- Eipä vielä juurikaan; paitsi yhden, minä olen sen opettanut nuolemaan pillua. Haluatko nähdä?
Blondi-Pirjo halusi, että mies näyttää hänelle sen tempun, mutta ei halunnut sen tapahtuvan baaritiskillä. Niinpä hän kutsui miehen sammakkoineen kotiinsa.

Makuuhuoneessa Blondi-Pirjo riisui housunsa ja levitti reitensä.
Mies otti sammakon lippaasta ja laittoi sammakon Blondi-Pirjon jalkojen väliin.

Sammakko istui siinä hölmönä; mitä vähän kurnutti.

Blondi-Pirjo kysyi:
- Mitäs nyt? Osaakos se vai ei?
- Vähän huono se on muistamaan, Sinun täytyy sitä vähän komentaa mies sanoi.
- Pirjo komensi, mutta sammakko ei tehnyt elettäkään.
Mies torumaan sammakkoaan:
- Okei tyhmä sammakko, jos minä näytän nyt vielä tämän kerran.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ennen laskeutumista...Uusi väännös kylmä-kalja ja kuuma-nainen tarinasta :D

Lentokone on seuramatkalaisia täynnä matkalla etelän aurinkoon. Matka sujui rattoisasti ja jossain vaiheessa lähestyttäessä jo Rhodosta kapteeni kuulutti "Hyvät matkustajat, laskeudumme noin puolen tunnin kuluttua. Toivomme matkanne sujuneen hyvin ja toivotamme teille oikein mukavaa lomaa".

Unohti sitten panna mikrofonin kiinni ja sanoi vieressä istuvalle lentäjäkaverilleen; "jaahas, mä käyn vielä ennen laskua paskalla ja sitten otan vielä pikapanot".

Matkustajat hämmästelivät moista tekstiä ja lentoemäntä koneen takaosasta lähti kauhuissaan juoksemaan kohti etuosaa, jotta mikorfoni saadaan kiinni. Kuinkas ollakaan, käytävämatto oli kurtussa ja lentoemo kaatui. Juuri siinä kohtaa istunut rivimuusikko taputti lentoemäntää olalle ja sanoi;"ei niin kovaa kiirettä, se käy paskalla ensin".

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Gauhee nälgä. Kaveri tulee lunssiseuraksi vasta vartin yli. Taidan tyhjäntää sitä ennen jo kolmannen kerran tänään. Mä en oo ihan kunnossa. :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hei, yhteys toimii...:thumbup:

Sitten tutkimaan saanko VPN clientin avulla yhteyden vielä serverillekin:rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
kävimpä syömässä Subwayssä maukkaan patongin :ahem:

... hävettää vaan kun yleensä tilaan yhen niistä, mitä ne mainostaa "7 subia, joissa alle 6g rasvaa" ... onneksi en koskaan tilaa sillä kevytkastikkeella :ahem:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jones sanoi:
Ennen laskeutumista...Uusi väännös kylmä-kalja ja kuuma-nainen tarinasta :D
Onhan toi aika uusi, lienee 20 vuotta sitten kuulin ekan kerran. Tosin silloin lentokapteeni kai suunnitteli ensin juovansa kahvit.