Sam
Muumipappa
Vaan minä muutan nyt ulkoisen olemukseni saunan lauteilleml sanoi:Kai sä tiedät, että ihmisen on hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta muuttua.
Vaan minä muutan nyt ulkoisen olemukseni saunan lauteilleml sanoi:Kai sä tiedät, että ihmisen on hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta muuttua.
Minkälaista muutosta loihdit olemuksellesi? Levität itsesi matoksi?Sam sanoi:Vaan minä muutan nyt ulkoisen olemukseni saunan lauteille![]()
Tällä kertaa tyydyin penkin osaanml sanoi:Minkälaista muutosta loihdit olemuksellesi? Levität itsesi matoksi?
Ole iloinen ettei micrailijoita ollut tukkeena:thumbup: Traktorikin aiheuttaa vähemmän mielipahaaJones sanoi:Oioioioi....Olipa kauhee keli kahlata Hangosta Kuopioon:nope:
Sitten oli joku jenkkipaska siellä tientukkona ajaen 60-70 km/h ja poliiseja 2 autollista jonossa joten kukaan ei ohittanut.![]()
Sitten skoudet veti sivuun ja pääsi lopulta ohi. Oli se Chevyn pienipaku keulilla (Astrovan vai mikä Starcrafti se on:doubtful: )
Aika kusiset ajolinjat, ei tainnut gummi oikein pitää![]()
Mutta miksi vitussa se ei vetänyt sivuun ja päästänyt 18 autoa ohitseen?:jaska:
Ei riemulla rajaa, kun jenkillä ajaa:alppu:
Niin no meni niitä tuoppejakin toistakymmentä zipalettaOlga sanoi:Noin vähästä vetämätön olo?Ihmeellistä!
![]()
Itsehän olisin kuollut jo monesti.
Eihän se tosta näy ku mul on pökät jalassaml sanoi:Sulla on kyllä makeet karvoitukset. OoPee on kyllä ihan posliini.
Selityksen makuaOoPee sanoi:Eihän se tosta näy ku mul on pökät jalassa![]()
No onko mulla tossa kuvassa housut vaiko ei?Sam sanoi:Selityksen makua![]()
No on sulla housut jalassa. Mutta jos on posliini ylhäältä, niin eikös silloin ole todennäköisesti posliini alhaaltakin?OoPee sanoi:No onko mulla tossa kuvassa housut vaiko ei?![]()