Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oioioioi....Olipa kauhee keli kahlata Hangosta Kuopioon:nope:

Sitten oli joku jenkkipaska siellä tientukkona ajaen 60-70 km/h ja poliiseja 2 autollista jonossa joten kukaan ei ohittanut.:rolleyes:

Sitten skoudet veti sivuun ja pääsi lopulta ohi. Oli se Chevyn pienipaku keulilla (Astrovan vai mikä Starcrafti se on:doubtful: )

Aika kusiset ajolinjat, ei tainnut gummi oikein pitää:D

Mutta miksi vitussa se ei vetänyt sivuun ja päästänyt 18 autoa ohitseen?:mad: :jaska:

Ei riemulla rajaa, kun jenkillä ajaa:alppu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Oioioioi....Olipa kauhee keli kahlata Hangosta Kuopioon:nope:

Sitten oli joku jenkkipaska siellä tientukkona ajaen 60-70 km/h ja poliiseja 2 autollista jonossa joten kukaan ei ohittanut.:rolleyes:

Sitten skoudet veti sivuun ja pääsi lopulta ohi. Oli se Chevyn pienipaku keulilla (Astrovan vai mikä Starcrafti se on:doubtful: )

Aika kusiset ajolinjat, ei tainnut gummi oikein pitää:D

Mutta miksi vitussa se ei vetänyt sivuun ja päästänyt 18 autoa ohitseen?:mad: :jaska:

Ei riemulla rajaa, kun jenkillä ajaa:alppu:
Ole iloinen ettei micrailijoita ollut tukkeena:thumbup: Traktorikin aiheuttaa vähemmän mielipahaa:D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Noh, se nahdaan kohta kun ollaan tasta juuri lahdossa "Nike resorttiin" punttailemaan ja saunomaan :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahans juipit!

Tänään siirretään mun ADSL-boxi toiseen pistokkeeseen. Eli tod.näk. mulla ei pelitä yhteydet puoleen vuoteen.:mad:

Nyt on sitten purkki samassa huoneessa sentään. Purkavat pois mun ISDN:n ja lankapuhelinlinjan, jättävät faxi-linjan henkiin.:doubtful:

Onnistuukohan savolaiselta tommonen. Ennakkoilmoituksessa oli jo niin monta virhettä että pahasti eppäilen:( :jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Pidä asentaja talossa niin kauan kunnes linja toimii. Ota kaverista monta kuvaa ja selvitä asentajan puhnro.

Varaudu siihen, että joudun majoittamaan asentajan viikoksi. Onneksi asentajat syövät yksipuolista ruokaa ja tulevat älyttömän onnellisiksi ilmaisista pullakahveista.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Onpas pitkäkestoinen pahaolo suolisto-osastolla. Kävin jo toisen kerran kaakelivuöhyökkeellä tänä aamuna ja SILTI vieläkin viikonlopun muistot tulevat läpi. :nope: Mulla näköjään krapula on muualla kuin päässä. Toivottavasti nyt aamu starttaa hieman paremmin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jotain epämääräistä kyllä näyttäisi olevan, mutta selittelyn makua silti ;)