Jones sanoi:pitäis hommata joku puhelin jolla vois lukea posteja ja pääsis nettiin tämän koneen kanssa.
Mitäs suosittelette?
Voihan itku. Olisin ehdottanut, että olisit lasten kanssa piipahtanut pikaisesti meillä, kun kerrankin olet maisemissa.Myllis sanoi:Huomenta! :thumbup:
Vanhempi tytar on sitten kuumeessa, joten ollaankin ihan vaan kotona koko paiva.
Piti menna Serenaan sinne uima-allas puolelle, mutta eipa siita mitaan tule...![]()
Juu, nyt ollaan jumissa.Sam sanoi:Voihan itku. Olisin ehdottanut, että olisit lasten kanssa piipahtanut pikaisesti meillä, kun kerrankin olet maisemissa.
Pikaista paranemista tytölle ja voimia kotona olevalle hoitajalle (eli myllikselle). Lapsethan eivät mene täysin voimattomiksi kovinkaan helposti.
Toi on valitettavan yleistä:jaska: :nope: Ja siinä vaikka itse olisi kuinka oikeassa, on oma uskottavuusarvo paljon pienempi kuin jonkun joka on kuullut asiasta joltain muulta ja mahdollisesti senkin vielä ymmärtänyt väärin:nope:Myllis sanoi:Broidin bisneskumppania (ja hyvaa tuttua) olisin eilen yolla lapsinyt poskille aikalailla josko olis ollut mies lahella....![]()
Vaimo oli siella syomassa tyttokaverien kanssa, ja taa jaba oli mennyt heittamaan sille etta juu, myllis sanoi etta te sitten muutattekin takaisin sveitsiin.
Perkeles, kenellekaan en ole sanonut asiaa noin varmana, ainoastaan etta se on mun toive ja olen pitkaaikaisena vaimon lammittelyna sen ajatellut hoitaa.
Jos alussa tsanssit olivat noin 10/90 etta vaimo innostuisi, ylennyksen jalkeen ne nousivat lahella 50/50 (ja siita olen hitaasti nostellut suhdetta), kunnes taman jannun valaytyksen jalkeen ollaan tilanteessa -50/150 (vaimo otti aikalailla nokkiinsa etta mina olen mukamas selan takana suunnitellut perheen elamaa valittamatta muista).
Helevetin helevetti.:jaska:
Just, eli luvassa on piakkoin alle 1:50 aikojaMyllis sanoi:Juu, nyt ollaan jumissa.
Ovat lapset tuon oopeen laskettelupelin kimpussa, asensin sen myos niiden koneelle...![]()
Niilla oli eilen paras luokkaa 3.45.XXXOoPee sanoi:Just, eli luvassa on piakkoin alle 1:50 aikoja![]()
No tota luokkaahan mullakin oli ekassa laskussaMyllis sanoi:Niilla oli eilen paras luokkaa 3.45.XXX![]()
Sain sen jannun kiinni ja pidin pienen puhuttelun.Sam sanoi:Toi on valitettavan yleistä:jaska: :nope: Ja siinä vaikka itse olisi kuinka oikeassa, on oma uskottavuusarvo paljon pienempi kuin jonkun joka on kuullut asiasta joltain muulta ja mahdollisesti senkin vielä ymmärtänyt väärin:nope:
Tämän allekirjoitan:ahem: :jaska: :jaska: :jaska:Myllis sanoi:Joskus kylla kelaan etta helpompaa olis sinkkuna... :jaska:
Se on kylla tama naimisissa olo sellaista saatanan yla- ja alamakea etta siina jaa meikalaisen lasketteluleiritkin toiseksi... :nope: :thumbfh:Sam sanoi:Tämän allekirjoitan:ahem: :jaska: :jaska: :jaska:
Joo. Ei pääse vauhti liian hitaaksi, kun kirittäjä löytyy kotoaMyllis sanoi:Se on kylla tama naimisissa olo sellaista saatanan yla- ja alamakea etta siina jaa meikalaisen lasketteluleiritkin toiseksi... :nope: :thumbfh:
Meika on lopettanut noista juoksemisen ja rookinpolton.Tblair sanoi:Tiesitteko muuten, etta ma olen lopettanut rookinpolton, kaljanjuonnin ja juoksen 10km lenkkeja tosta vaan.
Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin, joskin mä en ole edes täysin varma että tapahtuuko tämä ihan oikeasti tarkoituksella vaiko onko kyseessä alitajuntaan ohjelmoitu automaattinen puolustusmekanismiMyllis sanoi:Itse asiassa olipa nakojaan vaimo tahallaan ymmartanyt vaarin, eli saanut taas aiheen vittuuntua meikalaiseen olettaen etta olin jotain paattanyt... :nope:
Joskus kylla kelaan etta helpompaa olis sinkkuna... :jaska: