Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Perjantainta kaikille.

Tulikin aikas kiiruinen päivä tässä. Palaverejä muutama ja vielä pitäis hommata joku puhelin jolla vois lukea posteja ja pääsis nettiin tämän koneen kanssa.

Mitäs suosittelette?

elle

-------
Pirtsakkaa perjantaita!

.. tulipahan tehtyä töitä puol neljään asti viime yönä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta! :thumbup:

Vanhempi tytar on sitten kuumeessa, joten ollaankin ihan vaan kotona koko paiva.
Piti menna Serenaan sinne uima-allas puolelle, mutta eipa siita mitaan tule... :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Huomenta! :thumbup:

Vanhempi tytar on sitten kuumeessa, joten ollaankin ihan vaan kotona koko paiva.
Piti menna Serenaan sinne uima-allas puolelle, mutta eipa siita mitaan tule... :(
Voihan itku. Olisin ehdottanut, että olisit lasten kanssa piipahtanut pikaisesti meillä, kun kerrankin olet maisemissa.

Pikaista paranemista tytölle ja voimia kotona olevalle hoitajalle (eli myllikselle). Lapsethan eivät mene täysin voimattomiksi kovinkaan helposti.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Broidin bisneskumppania (ja hyvaa tuttua) olisin eilen yolla lapsinyt poskille aikalailla josko olis ollut mies lahella.... :mad:

Vaimo oli siella syomassa tyttokaverien kanssa, ja taa jaba oli mennyt heittamaan sille etta juu, myllis sanoi etta te sitten muutattekin takaisin sveitsiin.
Perkeles, kenellekaan en ole sanonut asiaa noin varmana, ainoastaan etta se on mun toive ja olen pitkaaikaisena vaimon lammittelyna sen ajatellut hoitaa.
Jos alussa tsanssit olivat noin 10/90 etta vaimo innostuisi, ylennyksen jalkeen ne nousivat lahella 50/50 (ja siita olen hitaasti nostellut suhdetta), kunnes taman jannun valaytyksen jalkeen ollaan tilanteessa -50/150 (vaimo otti aikalailla nokkiinsa etta mina olen mukamas selan takana suunnitellut perheen elamaa valittamatta muista).
Helevetin helevetti. :mad: :jaska:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Voihan itku. Olisin ehdottanut, että olisit lasten kanssa piipahtanut pikaisesti meillä, kun kerrankin olet maisemissa.

Pikaista paranemista tytölle ja voimia kotona olevalle hoitajalle (eli myllikselle). Lapsethan eivät mene täysin voimattomiksi kovinkaan helposti.
Juu, nyt ollaan jumissa.

Ovat lapset tuon oopeen laskettelupelin kimpussa, asensin sen myos niiden koneelle... :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Broidin bisneskumppania (ja hyvaa tuttua) olisin eilen yolla lapsinyt poskille aikalailla josko olis ollut mies lahella.... :mad:

Vaimo oli siella syomassa tyttokaverien kanssa, ja taa jaba oli mennyt heittamaan sille etta juu, myllis sanoi etta te sitten muutattekin takaisin sveitsiin.
Perkeles, kenellekaan en ole sanonut asiaa noin varmana, ainoastaan etta se on mun toive ja olen pitkaaikaisena vaimon lammittelyna sen ajatellut hoitaa.
Jos alussa tsanssit olivat noin 10/90 etta vaimo innostuisi, ylennyksen jalkeen ne nousivat lahella 50/50 (ja siita olen hitaasti nostellut suhdetta), kunnes taman jannun valaytyksen jalkeen ollaan tilanteessa -50/150 (vaimo otti aikalailla nokkiinsa etta mina olen mukamas selan takana suunnitellut perheen elamaa valittamatta muista).
Helevetin helevetti. :mad: :jaska:
Toi on valitettavan yleistä:jaska: :nope: Ja siinä vaikka itse olisi kuinka oikeassa, on oma uskottavuusarvo paljon pienempi kuin jonkun joka on kuullut asiasta joltain muulta ja mahdollisesti senkin vielä ymmärtänyt väärin:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Meillä lapset jäivät katsomaan muumeja kun lähdin töihin. Voisinkin tänään asentaa pojan koneen toimintakuntoon.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Toi on valitettavan yleistä:jaska: :nope: Ja siinä vaikka itse olisi kuinka oikeassa, on oma uskottavuusarvo paljon pienempi kuin jonkun joka on kuullut asiasta joltain muulta ja mahdollisesti senkin vielä ymmärtänyt väärin:nope:
Sain sen jannun kiinni ja pidin pienen puhuttelun.

Itse asiassa olipa nakojaan vaimo tahallaan ymmartanyt vaarin, eli saanut taas aiheen vittuuntua meikalaiseen olettaen etta olin jotain paattanyt... :nope:

Joskus kylla kelaan etta helpompaa olis sinkkuna... :jaska:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Tämän allekirjoitan:ahem: :jaska: :jaska: :jaska:
Se on kylla tama naimisissa olo sellaista saatanan yla- ja alamakea etta siina jaa meikalaisen lasketteluleiritkin toiseksi... :nope: :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Se on kylla tama naimisissa olo sellaista saatanan yla- ja alamakea etta siina jaa meikalaisen lasketteluleiritkin toiseksi... :nope: :thumbfh:
Joo. Ei pääse vauhti liian hitaaksi, kun kirittäjä löytyy kotoa:(

Eilen oli hyvä päivä, mahtaakohan tämä ilta olla hankalampi. Vaimolla iltavuoro ja pihtaan saunaan menoa vasta siihen kun hän tulee kotiin väsyneenä...

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Tiesitteko muuten, etta ma olen lopettanut rookinpolton, kaljanjuonnin ja juoksen 10km lenkkeja tosta vaan.

Elle olis taman...

:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

...nakoinen jos nakis mun vatsalihakset.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tblair sanoi:
Tiesitteko muuten, etta ma olen lopettanut rookinpolton, kaljanjuonnin ja juoksen 10km lenkkeja tosta vaan.
Meika on lopettanut noista juoksemisen ja rookinpolton. :rolleyes:

Juon kaljaa tosta vaan ja six-pack on kunnossa. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on kyllä harkinnassa ostanko pari olutta kotimatkalla vai olenko illan kuivin suin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Itse asiassa olipa nakojaan vaimo tahallaan ymmartanyt vaarin, eli saanut taas aiheen vittuuntua meikalaiseen olettaen etta olin jotain paattanyt... :nope:

Joskus kylla kelaan etta helpompaa olis sinkkuna... :jaska:
Naisilla tosiaan tuppaa olemaan ilmiömäinen kyky ymmärtää tietyt asiat tarkoituksella väärin, joskin mä en ole edes täysin varma että tapahtuuko tämä ihan oikeasti tarkoituksella vaiko onko kyseessä alitajuntaan ohjelmoitu automaattinen puolustusmekanismi :rolleyes:

Toinen ilmiö, joka mua on aina "kiehtonut" naisissa on se, että jos kaks kundia matsaa, niin huudetaan hetki toisilleen naama punaisena ja sen jälkeen voidaan lähteä vaikka kaljalle yhdessä. Tän jälkeen ei asiaan enää puututa ja kummallekaan ei jää mitään hampaankoloon. Mut ans olla kun kaks naarasta iskee yhteen. Armoa ei tunneta puhumattakaan anteeksiannosta ja kiukuttelevat toisilleen koko loppuikänsä :D

Ja näkeehän tän saman ilmiön eläinmaailmassakin. Jos kaksi uroskoiraa tappelee, niin matsi loppuu siihen, kun toinen luovuttaa. Jos taas kaksi naaraskoiraa tappelee, niin matsi loppuu siihen, että toinen delaa (paitsi jos omistaja ehtii väliin).

Viimeksi muokattu: