Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Nyt herää vain kysymys, kannattaako kepittää puu vai rautamailalla?Lyönti nousee joka tapauksessa pystyyn.

Oisko Noube vetäissyt liian kovan lähestymislyönnin ja sihdannut väärään reikään?
Noube on kuulemma enämpi puttaajia!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Kyl se sano, mä kuulin, Sam vaan unohti kirjoittaa sen tänne.
Itse asiassa meinasin kirjoittaa tuonkin, että jonkun täytyi kuulla, kun vastasikin, mutta unohdin senkin:jaska:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Kaveri lähetti 4 vuotta sitten Dominikaanisesta Tasavallasta nipun kortteja. Yksikään ei ole tähän päivään mennessä tullu perille :D
En tieda miten juuri tassa tapauksessa kavi, mutta yksi ohje kuitenkin naihin tilanteisiin: Alkaa IKINA jattako niita postikortteja hotellinne vastaanottoon postitettaviksi :rolleyes:

:nope:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
arnold sanoi:
Kiitti muistutuksesta, mä oon jo kans ihan hapoilla ennen väijyn alkua :mad:. Mut no hätä - ajattelin, et Noube vois käydä pelaamassa vaikka kierroksen golfia ens yönä (täkäläistä aikaa). Se antaa mukavasti lisää nukkumisaikaa :thumbup:
Tiedoksi: lahden pelaamaan parin tunnin kuluttua. Onkin parin viikon tauko takana, joten pelihalut on kovat :ahem:

Niiijja, terve ml! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
En tieda miten juuri tassa tapauksessa kavi, mutta yksi ohje kuitenkin naihin tilanteisiin: Alkaa IKINA jattako niita postikortteja hotellinne vastaanottoon postitettaviksi :rolleyes:

Juu kyllähän tää on melko tunnettu totuus, joka lukee vähintäänkin jokatoisesta (ellei kaikissa) matkaoppaassa, mutta minähän olen kohtaloani uhmaten jättäny postikortit joka helvetin reikan reissulla respaan ja aina on tullu perille :ahem:

Niijoo, Turkissa tais olla jopa niin, että matkatoimiston opas totes, että jättäkää mieluummin respaan kuin postilaatikkoon, koska niillä paikallisilla postimiehillä on tapana tyhjentää laatikot vasta, kun ne ovat tupaten täynnä. Ai mistäkö ne tietää avaamatta, että onko se täynnä? Simppeliä! :eek: Niillä on kädessä kapula, jolla ne kopauttaa peltisen postilaatikon kylkeen ja syntyneen kolauksen perusteella osaavat sanoa suhtkoht tarkkaan täyttöasteen :eek!: :eek!: :D

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Nopeahuoli sanoi:

Ei kai kukaan nyt noin tyhmä ole paitsi ehkä oube ... Ne kortithan on parasta postittaa vasta kotona :ahem:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tassapa oiva joululahjaidea, jonka loysimme kaverin kanssa Toronton Chinatownista! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Ei kai kukaan nyt noin tyhmä ole paitsi ehkä oube ... Ne kortithan on parasta postittaa vasta kotona :ahem:
Mun lähettämät kortit on AINA menny perille! Varma tieto :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Tassapa oiva joululahjaidea, jonka loysimme kaverin kanssa Toronton Chinatownista! :thumbup:
KUNDIHAN NÄYTTÄÄ KESKISORMEA!!!!!!!! :eek!: :eek!: :eek!: :mad_old:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
KUNDIHAN NÄYTTÄÄ KESKISORMEA!!!!!!!! :eek!: :eek!: :eek!: :mad_old:
Son mun etusormi, peelo!!!!! :mad_old: Mun oikean kaden keskisormi on menny muinoin poikki eika ole siis noinkaan suora kun toi etusormi ;)