Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Meille tulee illalla uudet hupelimet, ja asken oli tunnin koulutus sita varten.

Ihan hukkaan meni sekin tunti. :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Huomenta kaikille.

Tuli nukuttua 4 kk Forumista. Hyvää teki. Selasin vapaan historiaa, pahalta näyttää. Ajattelin liittyä taas tason laskemis talkoisiin.

Pärät Kläsh
Oliko tää nukkuminen tarkoituksellista vaiko pakon sanelemaa? :eek!:

Yks asia on kuitenkin varma, mistään et oo jäänny paitsi :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Oliko tää nukkuminen tarkoituksellista vaiko pakon sanelemaa? :eek!:

Yks asia on kuitenkin varma, mistään et oo jäänny paitsi :D
Nukkuminen oli itsesuojeluvaiston tulosta. Vapaaehtoinen valinta. :D Ilahduttavalta näytti Noppiksen ilmaantuminen Forumille. Onko kyseessä maksettu mainos vai ihka oikea länsirannikon vapaa jorinoitsija?

Työtä, työtä, työtä ja kerran vielä työtä. Ois yks iso projekti handussa, nyt voi taas jorinoida jossain välissä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Ilahduttavalta näytti Noppiksen ilmaantuminen Forumille. Onko kyseessä maksettu mainos vai ihka oikea länsirannikon vapaa jorinoitsija?
Virallisesti ihan aito, epävirallisestihan homma menee niin, että me ollaan muiden pellejen kanssa jaettu Noube-väijyt niille kellonlyömille, jolloin normaalisti oltais nukkumassa. Viimeyönä oli esim. Teukan hugi olla Noubena. Veti ressukka ittensä niin happille, että koisaa seuraavat pari päivää himassa. Ens yönä on Arska vuorossa! :ahem:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Ens yönä on Arska vuorossa! :ahem:

Kiitti muistutuksesta, mä oon jo kans ihan hapoilla ennen väijyn alkua :mad:. Mut no hätä - ajattelin, et Noube vois käydä pelaamassa vaikka kierroksen golfia ens yönä (täkäläistä aikaa). Se antaa mukavasti lisää nukkumisaikaa :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
arnold sanoi:
Kiitti muistutuksesta, mä oon jo kans ihan hapoilla ennen väijyn alkua :mad:. Mut no hätä - ajattelin, et Noube vois käydä pelaamassa vaikka kierroksen golfia ens yönä (täkäläistä aikaa). Se antaa mukavasti lisää nukkumisaikaa :thumbup:
Tää on jo aika uhrautuvaista pitää tasoa korkealla. Toisaalta, mitään hyvää ei saa ilman uhria, tämä tuli taas todistettua eilisessä tv:stä tulleessa sotatrillerissä.

Mulla ois hyviä vinkkejä yövuorolaisille. Ei kannata imeskellä kahvipapuja, eikä Loka-Lolaa, vaan tölkistä kylmää Karjalaa, Olvia ja Lapparia sekaisin. Blandis on niin hieno, että naama pysyy varmasti peruslukemilla. Pasi Kuikka voi huudahdella välillä käytävän periltä, mutta ei mitään paniikkia, pieni huikka Pasille, niin väijymies on taas iskussa.

Vartiossa ei saa sitten nostaa päätä liian ylös! :mad_old:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Kusetuksen makua :doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
arnold sanoi:
SSshhhh! :mad_old:

Ei täällä ole (lue: ollut) tiedossa se, ettei Nobbe oikeasti pelaa golfia!
Tosin hieman paljastavan vihjailevia kuvia on näkynyt: *iihahaa*

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt herää vain kysymys, kannattaako kepittää puu vai rautamailalla?Lyönti nousee joka tapauksessa pystyyn.

Oisko Noube vetäissyt liian kovan lähestymislyönnin ja sihdannut väärään reikään?