Oliko tää nukkuminen tarkoituksellista vaiko pakon sanelemaa? :eek!:ml sanoi:Huomenta kaikille.
Tuli nukuttua 4 kk Forumista. Hyvää teki. Selasin vapaan historiaa, pahalta näyttää. Ajattelin liittyä taas tason laskemis talkoisiin.
Pärät Kläsh
Nukkuminen oli itsesuojeluvaiston tulosta. Vapaaehtoinen valinta.OoPee sanoi:Oliko tää nukkuminen tarkoituksellista vaiko pakon sanelemaa? :eek!:
Yks asia on kuitenkin varma, mistään et oo jäänny paitsi![]()
Virallisesti ihan aito, epävirallisestihan homma menee niin, että me ollaan muiden pellejen kanssa jaettu Noube-väijyt niille kellonlyömille, jolloin normaalisti oltais nukkumassa. Viimeyönä oli esim. Teukan hugi olla Noubena. Veti ressukka ittensä niin happille, että koisaa seuraavat pari päivää himassa. Ens yönä on Arska vuorossa! :ahem:ml sanoi:Ilahduttavalta näytti Noppiksen ilmaantuminen Forumille. Onko kyseessä maksettu mainos vai ihka oikea länsirannikon vapaa jorinoitsija?
OoPee sanoi:Ens yönä on Arska vuorossa! :ahem:
Tää on jo aika uhrautuvaista pitää tasoa korkealla. Toisaalta, mitään hyvää ei saa ilman uhria, tämä tuli taas todistettua eilisessä tv:stä tulleessa sotatrillerissä.arnold sanoi:Kiitti muistutuksesta, mä oon jo kans ihan hapoilla ennen väijyn alkua. Mut no hätä - ajattelin, et Noube vois käydä pelaamassa vaikka kierroksen golfia ens yönä (täkäläistä aikaa). Se antaa mukavasti lisää nukkumisaikaa :thumbup:
Kusetuksen makua :doubtful:arnold sanoi:Kiitti muistutuksesta, mä oon jo kans ihan hapoilla ennen väijyn alkua. Mut no hätä - ajattelin, et Noube vois käydä pelaamassa vaikka kierroksen golfia ens yönä (täkäläistä aikaa). Se antaa mukavasti lisää nukkumisaikaa :thumbup:
OoPee sanoi:Kusetuksen makua :doubtful:
Tosin hieman paljastavan vihjailevia kuvia on näkynyt: *iihahaa*arnold sanoi:SSshhhh! :mad_old:
Ei täällä ole (lue: ollut) tiedossa se, ettei Nobbe oikeasti pelaa golfia!
Photoshopilla väännettyjäSam sanoi:Tosin hieman paljastavan vihjailevia kuvia on näkynyt: *iihahaa*
Kuten se sun Korsossa vääntämä kyykkyhätä:thumbup:OoPee sanoi:Photoshopilla väännettyjä![]()
Sam sanoi:Mutta tuossahan on reikä ihan käden ulottuvilla:thumbup:
Ei kyllä se oli ihan autenttinen!Sam sanoi:Kuten se sun Korsossa vääntämä kyykkyhätä:thumbup:
Mikä siinä kuvassa onkin kaikkein hauskintaOoPee sanoi:Ei kyllä se oli ihan autenttinen!![]()
Hole-in-oneSam sanoi:Mutta tuossahan on reikä ihan käden ulottuvilla:thumbup:
Kansa vaan ei ymmärrä :nope: :nope: :nope:Sam sanoi:Mikä siinä kuvassa onkin kaikkein hauskinta![]()
"ai miten niin väärä reikäOoPee sanoi:Hole-in-one![]()