Tollahan sais Moccamasterin ja jäis vielä mallista riippuen enemmän tai vähemmän pätäkkää kahviin ja suodatinpusseihin. Eikä tarttis vaihtaa uuteen ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen.OoPee sanoi:Vaimo soitti just ja kertoi, että 170 euroa maksaa kahvinkeittimen korjaus :doubtful: :doubtful: :doubtful:
VR sanoi:Soittiko helpdeskiin? :doubtful: Asiallisesti? :doubtful: :doubtful:
Meitin vehe ei tartte suodatinpusseja laisinkaan, papuja ja vettä vaan sisään ja nappia painelemaan ja odottelemaan mistä kohtaa alkaa vuotaa :jaska:AJ sanoi:Tollahan sais Moccamasterin ja jäis vielä mallista riippuen enemmän tai vähemmän pätäkkää kahviin ja suodatinpusseihin. Eikä tarttis vaihtaa uuteen ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen.
Siis nythän tässä oli aiemmin käsittääkseni puhetta kahvinkeittimestä eikä sun vehkeestäOoPee sanoi:Meitin vehe ei tartte suodatinpusseja laisinkaan, papuja ja vettä vaan sisään ja nappia painelemaan ja odottelemaan mistä kohtaa alkaa vuotaa :jaska:
No enhän mä ny sen huoltoon 170 euroa raaskis investoidaSam sanoi:Siis nythän tässä oli aiemmin käsittääkseni puhetta kahvinkeittimestä eikä sun vehkeestä![]()
Kumpaa sä nyt tarkoitatOoPee sanoi:No enhän mä ny sen huoltoon 170 euroa raaskis investoida![]()
Mun vehettä tiätystiSam sanoi:Kumpaa sä nyt tarkoitat![]()
Joo, sen huollostahan maksetaan välillisesti:thumbup:OoPee sanoi:Mun vehettä tiätysti![]()
Et kai sä nyt jo tarvitse kasvojen kohotusleikkausta?OoPee sanoi:Mun vehettä tiätysti![]()
Kahvinkeitintä tarttee jokapäiväSam sanoi:Joo, sen huollostahan maksetaan välillisesti:thumbup:
Miten toi kuva liittyy sun avatariin?OoPee sanoi:![]()
:nope:
Avatar on nuoruudenkuvaml sanoi:Miten toi kuva liittyy sun avatariin?![]()