Juurikin niin, paitsi tämä tila on ylimmässä kerroksessaml sanoi:Tarkoittaako nakkisuoja sitä, että suojaudut nakkien ja muiden lihottavien ruokien houkutusta vastaan jossain ummehtuneessa kellaribunkkerissa?
Siinä mielessä kyllä, että yleensä ne huomaa jo pirun kaukaa, että ookko sä sillä fiiliksellä, että kannattaako sitä kaffetta edes sänkyyn tuodaelle sanoi:Sellaista monitoimikahvinkeitintä, joka tuo kahvin perille asti sängyn viereen, minäkin olen vähän ajatellut.
.. onko niitä kaukosäädinmallejakin.
Telepatialla toimivasta on turha edes haaveilla:nope:elle sanoi:Sellaista monitoimikahvinkeitintä, joka tuo kahvin perille asti sängyn viereen, minäkin olen vähän ajatellut.
.. onko niitä kaukosäädinmallejakin.
On on!!elle sanoi:onko niitä kaukosäädinmallejakin.
Sua muuten odotellaan jenkeissä :doubtful:Tblair sanoi:On on!!
:ahem: :ahem: :ahem:
Noni! Heti lähti käsistä! I rest my case.OoPee sanoi:* NAPS *![]()
Teukalle tulee kiire, varsinkin jos meinaa mennä polkemalla. Melkein kannattais faksata itsensä paikalle tai käyttää Filippuksen kyytiä. Tämä kyyti voisi olla kyllä enkelillekin liikaa, kantaa rähisevää jarnapoliisia sylissä atlantin yli.OoPee sanoi:Sua muuten odotellaan jenkeissä :doubtful:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?s=&threadid=11864
Juu, mutta ihan vaan vittuillakseenelle sanoi:Seuraatko sä Teba-rontti ihan oikeasti asiakeskustelun juttuja !!!
Täyttä asiaa!elle sanoi:Seuraatko sä Teba-rontti ihan oikeasti asiakeskustelun juttuja !!!
:doubtful:Please specify some words or valid user names to search on. There were no matches for those that you specified.
Mitä sä nyt höpötät?OoPee sanoi::doubtful:
Tottakai. Mina olen tarpeen vaatiessa asiallinen, jarnaava, turvallinen ja hyvaa aviomiesainesta. :ahem:elle sanoi:Seuraatko sä Teba-rontti ihan oikeasti asiakeskustelun juttuja !!!
Tätä faktaa on kait turha kiistää.Tblair sanoi:Tottakai. Mina olen tarpeen vaatiessa viallinen, jarnaava, karvallinen ja hyvaa avomielisairaala-ainesta. :ahem: