Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Noh positiivisia juttuja: sauna on jo lämpenemässä ja menen tänään sinne kera Aku Ankan (on keskiviikko ;) )

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Jotenkin toi Ouben Saeco juttu ei yllattanyt mua ollenkaan :D Meinaan jokusen kerran niitten kanssa tuli vasattya ja niita kirottua tossa vuosina menneina. Oli kylla opiksi, etta himaan en Saecoa osta :nope:
Ehän minäkään ostanu, lahjaks saatiin :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on sitten saunottu ja uusin Ankkakin luettu :) Joinpa pullollisen Olvin jouluoluttakin (oli tarjouksessa:rolleyes: ) Taidanpa pelata hetken Transport Tycoonia ja sitten nukkumaan.

ps. patriotille terkkuja sängystä :D Vaimohan on yövuorossa.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tein järjettömän annoksen Popkornia. Liiallisesta popparin syönnistä tulee huono olo. :nope: Kulaus bisseä kruunaisi pahan olon.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Joko kerroin, että olen löytänyt lähes unelmien täyttymyksen läppäririntamalla. Toivon saavani ehdotuksen läpi. Laitteessa kaikki muu on kohdallaan paitsi vähäinen määrä näyttömuistia.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta.

Tänä aamuna suuntaan hammaslääkäriin tytön kanssa. Saa nähdä kuinka hammasraudan sovitus onnistuu. Niiden ei pitäisi olla rumimmasta päästä, koska ne asetetaan vain ylähampaiden sisäpuolelle. Itse olen säästynyt raudoittamiselta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta vaan. Samalla aikataululla näytti tämäkin aamu menevän kuin eilinenkin. Töissäkin olin samaan aikaan, vaikka liikenne tuntui takkuisemmalta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sairaasti tullu lunta eilispäivän ja yön aikana :eek!: :eek!: :eek!:

Radiossa neuvoivat ihmisiä jättämään auton himaan, jos vain mahdollista :rolleyes:

En jättäny eikä ollu edes syytä, mutta pikkusen kyllä joutu kieli keskellä sompailemaan :D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Usein monet uskovat, kun radiossa moista kehotetaan ja sen seurauksena on vähemmän ruuhkaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Usein monet uskovat, kun radiossa moista kehotetaan ja sen seurauksena on vähemmän ruuhkaa.
Vaikka olisin ajoissa kuullutkin, niin en olis jättäny, mutta nythän kuulin tuon vasta, kun olin jo matkalla. Mutta ei täällä nyt sentään mikään täysin poikkeuksellinen kaaos ole, toki lunta on paljon, mutta jo jossain Keski-Suomessakin saisivat yhtenään kulkea julkisilla (etenkin talvisin ;)), jos tämmöisen lumimäärän vuoksi pitäis auto jättää himaan :rolleyes:

Mutta epäilemättä ruuhkaa on tällä hetkellä, itsehän tulin sen verran aikaisin, että ei ollu vielä ruuhkan vaaraa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Höpö höpö, itselläsi sukkaa. :mad: Moon kysynyt helpdeskistä apua linkkien tekemiseen. Ne sanoi välittävänsä asiaa eteenpäin. :eek:
Valehtelet, ne ei IKINÄ tee semmosta! :nope: