Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenia. Tannekin on tullut kivasti lunta. :thumbup:

Nyt luenkin mita kaikkea te ootta kerinny kirjoittelemaan meikalaisen vain mootteillessa... :doubtful:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
ml sanoi:
Mulle tulee noista mieleen lähtövalot. Formulakausi alkaa kohta.
:mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:
...........
:yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:

noi on lähimpänä vihreetä...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Helvetin spagettinaamapizzanpurijat, pithän sen nyt tietää, ettei siitä maasta tuu mitään teknistä vempainta, mikä kestäis paria vuotta pidempään :mad:
2 vuotta on kylla jo tosi hyvin. Vaimon fiiatti kesti alle 2 kuukautta... :rolleyes: :mad:

Paska mika paska. :thumbdown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Nyt on sitten saunottu ja uusin Ankkakin luettu :) Joinpa pullollisen Olvin jouluoluttakin (oli tarjouksessa:rolleyes: ) Taidanpa pelata hetken Transport Tycoonia ja sitten nukkumaan.

Ma pelasin eilen Chevy TransSporttia 700 kilsaa.... :rolleyes:

Parhaimmillaan 215 km/h, en kylla pitkaan uskaltanut sita vauhtia pitaa. Suurin osa matkasta meni Cruise Control asetettuna valille 160-170 km/h... :thumbup:

Joutui pysahtymaan BK:iin firman maksamalle paivalliselle... :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
2 vuotta on kylla jo tosi hyvin. Vaimon fiiatti kesti alle 2 kuukautta... :rolleyes: :mad:

Paska mika paska. :thumbdown
Joo no valumaanhan toi alkoi ekan kerran jo reilun vuoden käytön jälkeen, mutta kalkin poistaminen auttoi. Nyt sitten levis lopullisesti :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kotiin tarhan kautta :) Heti sauna päälle ja pitkästä aikaa koko perheen voimin saunaan :) Sitten vaimo pitääkin heittää kaverinsa luokse tekemään päättötyötä:(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Heti tamakin voorumi hiljeni kun mina tyonsin ruman naamani tanne... :(

Ihan kun duunissa... :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ajettiin muuten taas mikroilla Münsterissa. :thumbup:

En tiennyt homman nimea, joten vedin (tietty) pohjat aika-ajoissa ja sitten kuulin etta ajetaankin tiimi-skaba. Eli nopein saa huonoimman parikseen ja niin edespain.
Mun pariksi tuli sitten firman aasian toimintojen presidentti ja se oli hidas (ja iso mies)...

No, onneks se loukkaantui heti alussa (paastin sen aloittamaan kun se niin halusi) paalulta lahtiessaan hitaimpana. Sehan tonaisitiin seinaan sitten aika kovassa vauhdissa.
Meika rattiin ja ajamaan takaa yli kierros jaljessa muita... :(
Vartin paasta olin taas johdossa (rikoin mm. taman vuoden rataennatyksen), mutta ne olivat perkeleet loytaneet mulle uuden parin, saksalaisen myyntitykin joka ei ollut ajanut ollenkaan...
Tama japikas ajoi hiukka paremmin kuin japanin mies, jaaden noin 5-8 sekkaa nopeimmille. Vartin paasta se oli sijalla 3, lahes kierroksen jaljessa ekaa. Meika taas rattiin ja hirvea kiri. Vartin paasta olin kierroksella johdossa, rikkoen jalleen oman rataennatykseni ja tonien hitaita seiniin... :D
Lopussa saksalainen paasi viela ajamaan, mutta voitettiin 30 sekan erolla seuraaviin. :thumbup: :thumbup:
(vaikkakin vaihdoimme kuskia yhden kerran enempi kuin muut, vaihtoon meni noin 30 sekkaa per kerta)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mä duunissa. Treenaan vieläkin maailman tyhmintä jätkää, widdu mikä nuija. Oon hiukka kypsä nyt kyllä:mad_old: :mad_old: :mad_old:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika sanoi:
Mä duunissa. Treenaan vieläkin maailman tyhmintä jätkää, widdu mikä nuija. Oon hiukka kypsä nyt kyllä:mad_old: :mad_old: :mad_old:
Kas, tama tassa on F1-Forum ja Vapaa keskustelu.