Ajettiin muuten taas mikroilla Münsterissa. :thumbup:
En tiennyt homman nimea, joten vedin (tietty) pohjat aika-ajoissa ja sitten kuulin etta ajetaankin tiimi-skaba. Eli nopein saa huonoimman parikseen ja niin edespain.
Mun pariksi tuli sitten firman aasian toimintojen presidentti ja se oli hidas (ja iso mies)...
No, onneks se loukkaantui heti alussa (paastin sen aloittamaan kun se niin halusi) paalulta lahtiessaan hitaimpana. Sehan tonaisitiin seinaan sitten aika kovassa vauhdissa.
Meika rattiin ja ajamaan takaa yli kierros jaljessa muita...
Vartin paasta olin taas johdossa (rikoin mm. taman vuoden rataennatyksen), mutta ne olivat perkeleet loytaneet mulle uuden parin, saksalaisen myyntitykin joka ei ollut ajanut ollenkaan...
Tama japikas ajoi hiukka paremmin kuin japanin mies, jaaden noin 5-8 sekkaa nopeimmille. Vartin paasta se oli sijalla 3, lahes kierroksen jaljessa ekaa. Meika taas rattiin ja hirvea kiri. Vartin paasta olin kierroksella johdossa, rikkoen jalleen oman rataennatykseni ja tonien hitaita seiniin...
Lopussa saksalainen paasi viela ajamaan, mutta voitettiin 30 sekan erolla seuraaviin. :thumbup: :thumbup:
(vaikkakin vaihdoimme kuskia yhden kerran enempi kuin muut, vaihtoon meni noin 30 sekkaa per kerta)