Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

elle

-------
Sellaista monitoimikahvinkeitintä, joka tuo kahvin perille asti sängyn viereen, minäkin olen vähän ajatellut.

.. onko niitä kaukosäädinmallejakin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Tarkoittaako nakkisuoja sitä, että suojaudut nakkien ja muiden lihottavien ruokien houkutusta vastaan jossain ummehtuneessa kellaribunkkerissa?
Juurikin niin, paitsi tämä tila on ylimmässä kerroksessa:eek: Kakka paikka silti:nope: Ja nyt meen... Tosin haen vielä kupposen kahvia seuraksi:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Sellaista monitoimikahvinkeitintä, joka tuo kahvin perille asti sängyn viereen, minäkin olen vähän ajatellut.

Siinä mielessä kyllä, että yleensä ne huomaa jo pirun kaukaa, että ookko sä sillä fiiliksellä, että kannattaako sitä kaffetta edes sänkyyn tuoda :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
elle sanoi:

Telepatialla toimivasta on turha edes haaveilla:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Käyttääkö kukaan duunissa Exchange ja Outllook webmailia? Saako webmailissa kätevästi näkyviin toisten kalenterinäkymiä? Uuden kalenteritapahtuman kautta tiiraaminen on hieman kömpelöä.

elle

-------
Seuraatko sä Teba-rontti ihan oikeasti asiakeskustelun juttuja !!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jotenkin toi Ouben Saeco juttu ei yllattanyt mua ollenkaan :D Meinaan jokusen kerran niitten kanssa tuli vasattya ja niita kirottua tossa vuosina menneina. Oli kylla opiksi, etta himaan en Saecoa osta :nope: