Myllis sanoi:En kayta. :nope:
Mutta kaffetta on pari kiloa, juustoa yli kilo ja kaikkea muuta kivaa... :thumbup:
(nuita kun ei oikein suomesta saa :frown: )
en ole kyllä kaupaa Suomesta löytänyt, jossa ei juustoa ja kahvia myytäs :eek!:
Myllis sanoi:En kayta. :nope:
Mutta kaffetta on pari kiloa, juustoa yli kilo ja kaikkea muuta kivaa... :thumbup:
(nuita kun ei oikein suomesta saa :frown: )
jaska sanoi:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ole kyllä kaupaa Suomesta löytänyt, jossa ei juustoa ja kahvia myytäs :eek!:
Jos ei tua kohtpualiin lopu, niin alkaa lällä lätistä ja läski tummua :doubtful:VR sanoi:Mulla olis vielä 8 päivää viimevuotisia lomia jäljellä.![]()
Pitänee siis tänäänkin leipoa kahvipullat!Olga sanoi:Ellen erehdy, tänään on erään forumistin nimipäivä! Onnittelen! :thumbup:
Ota siisisti. Viime kertainen lätinä johti Bin Ladenin kostonjulistukseen Jenkeille, vaikka syyllinen löytyi euroopasta.OoPee sanoi:Jos ei tua kohtpualiin lopu, niin alkaa lällä lätistä ja läski tummua :doubtful:
pääseekös sitä taas päiväkahveelle ?elle sanoi:Pitänee siis tänäänkin leipoa kahvipullat!
ml sanoi:Ota siisisti. Viime kertainen lätinä johti Bin Ladenin kostonjulistukseen Jenkeille, vaikka syyllinen löytyi euroopasta.
OoPee sanoi:Käväs sama mielessä, mutta veikkaan että Myllis tuo papukahvia, jonka saatavuus ei taida Suomessa olla hirveen hyvä (siis toki saa, muttei joka putiikista), koska sielläpäin ei kovin monella ole muita kuin filtterimasiinoita.
Toi Käse on taatusti jotain helvetin pahalta haisevaa alppijuustoa, joka maistuu taivaallisen hyvälle :ahem:
Oonks ma kertonut etta mulla alkaa loma tanaan... :doubtful: :ahem: :thumbup:VR sanoi:Mulla olis vielä 8 päivää viimevuotisia lomia jäljellä.![]()
Stockalta saa ainakin Lavazzan filtterikahvia, ei niillä sitten oo papuversiota?Myllis sanoi:Juuripa nain.
Kaffeksi kelpaa vain ja ainoastaan Chicco d'Oro tahi Lavazza Oro, ja papuinapa tietty.
Suomessa papujen saanti on hankalaa, ja sekin on jotain kamalaa Pauligin espresso myrkkya, ihan hirveeta tervaa... :yuck:
Juusto on pahalle haisevaa ja sairaan maukasta. Raclettea ja Tete de Moinea. :thumbup:
OoPeelle et oo tainnut kertoa. :thumbdownMyllis sanoi:Oonks ma kertonut etta mulla alkaa loma tanaan... :doubtful: :ahem: :thumbup:
Ja nyt ylennyksen myota sain viikon enempi vuosilomaa.... :thumbup:
Eli teillä kun ylenee tarpeeksi, niin vuosilomaa on 52 viikkoa :eek!:Myllis sanoi:
Ja nyt ylennyksen myota sain viikon enempi vuosilomaa.... :thumbup:
Ei oo tosiaankaan mitään juttua olluVR sanoi:OoPeelle et oo tainnut kertoa. :thumbdown
jaska sanoi:Eli teillä kun ylenee tarpeeksi, niin vuosilomaa on 52 viikkoa :eek!:
ei paha diili![]()
OoPee sanoi:Pitää muuten joskus testata noita (H)Oroja :eek!: Mä oon tähän asti tyytyny ihan itävaltalaisiin virityksiin, niitäkin kun on aika hemmetin monenlaista sorttia.
Sori, unohdin sut ihan taysin.... :frown:OoPee sanoi:Ei oo tosiaankaan mitään juttua ollu![]()