Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jaahas kekkulit, on pari viimeistä vuorokautta mennyt kaakeloidulla vyöhykkeellä, välillä ämpäri sylissäkin:eek!: :yuck: Kävin eilen sitten lekurilla joka kirjotti parit reseptit, yhden ylimääräsen jos eka kuuri ei pure. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Löytysköhän tähän loppurutistukseen vaikka jotain sopivaa kuvaa?:doubtful: :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Ei ole enaa kuin yksi askel ja olen huipulla.... :ahem:

Elikka kaipa se maksimi jaa kuuteen viikkoon.... :rolleyes:
Pitäisiköhän minunkin harktita yhden askeleen ottoa:thumbup: Lomia on tällä hetkellä viisi viikkoa ja perinteisesti on liukumista tullut pari viikkoa päälle. Ylitöistä sitten rahallista korvausta vähän reilu 30 prossaa lähtöpalkaan, joten töitä on riittänyt ja näillä näkymin ei ainakaan vähene.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Kannattaa ehdottomasti kokeilla.

En tieda saako sielta tuota Chiccoa, mutta se on paras.
Jotkut saksalaiset kollegat kuskaavat sita Sveitsin reissuiltaan sinne, sielta kun ei kuulemma saa joka paikasta.
Selkea ero peruslavazzaan tahi Illyyn.

Oletettavasti sikakallista? :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Sori, unohdin sut ihan taysin.... :frown:

Mulla alkaa loma tanaan ja sita on tana vuonna viikko enämpi !!!!! :ahem: :cool: :)
Hyvä, että tääkin nyt sitten tuli selvitettyä :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Jaahas kekkulit, on pari viimeistä vuorokautta mennyt kaakeloidulla vyöhykkeellä, välillä ämpäri sylissäkin:eek!: :yuck: Kävin eilen sitten lekurilla joka kirjotti parit reseptit, yhden ylimääräsen jos eka kuuri ei pure. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Löytysköhän tähän loppurutistukseen vaikka jotain sopivaa kuvaa?:doubtful: :D
Saattas löytyä.... ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Ei mun mielesta hirmuisen.... Tarjouksessa about 5,- CHF 500 grammaa. Normaali hinta 7.50 tai jotain...
Toi tarjoushinta menettelee, mutta toi normaalihinta on yli 5 euroa puolelta kilolta ja se on mun mielestä tyyristä :eek!:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Paatin muuten jattaa sitten tietsikan duuniin, enpahan pysty tekemaan duunia lomalla.
Ekaa kertaa rohkenen tahan, saapa nahda miten kay... :(