OoPeella on salaisia aseita millä uhkailla.Zetor sanoi:Ei kun käskeny! :ahem:
Ei voi olla 1/2 metrin juuret kun teillä on siellä nää tuumat, jalat ja yardit.:nope:Nopeahuoli sanoi:On vaan niin saatanan raskasta hommaa, ku viime kesana se oli villina koko plantti, ni siella on sellasta ihme kukelmaa, jossa on 1/2 metrin juuret ja niin saatanan tiukassa on kiinne![]()
Saati vaaksat, kyynärät, naulat ja leiviskät!Jones sanoi:Ei voi olla 1/2 metrin juuret kun teillä on siellä nää tuumat, jalat ja yardit.:nope:
Punttisalilla näitä myös näkee kalsarit jalassa suihkussa.Jones sanoi:Eilen sattu muuten uimahallissa 'hauska' tapahtuma.
Siellä oli tällainen tummempi-ihoinen kaveri vesijuoksemassa.
Ei siis mikään puhdas neekeri vaan enämpi tällainen arabi-tyyppinen jannu.
No kun se meni suihkuun ja alkoi saippuoida itseään, se piti simpparit jalassa:eek!: Kaveri oli yltäpäältä saippuassa ja housut jalassa![]()
Mitä helvettiä, minkä takia?
Itteasiassa niin muuten oli ja taitaa olla huomennakin vähän kiirus :eek!:ml sanoi:Jopas on ollut joka pellellä kiireinen päivä. Tää oli tippunut 2. sivulle. :doubtful:
Kyllä mä jo hetken mietin, että meenkö saatana ja työnnän sen biilin malliks hartiavoimin ylös, mutta luovuin ajatuksesta ihan vain sen vuoksi, ettei ollu yleisöä paikalla. Mitä mä ny ittelleni pullistelisin :nope:Zetor sanoi:Pelimies olis vetäny hampaat irvessä pakilla ylös.![]()
Tervetuloa orjien joukkoon:thumbup:OoPee sanoi:Itteasiassa niin muuten oli ja taitaa olla huomennakin vähän kiirus :eek!:
Jos tiato sun homoseksuaalisuudestas on levinny?Jones sanoi:Eilen sattu muuten uimahallissa 'hauska' tapahtuma.
Siellä oli tällainen tummempi-ihoinen kaveri vesijuoksemassa.
Ei siis mikään puhdas neekeri vaan enämpi tällainen arabi-tyyppinen jannu.
No kun se meni suihkuun ja alkoi saippuoida itseään, se piti simpparit jalassa:eek!: Kaveri oli yltäpäältä saippuassa ja housut jalassa![]()
Mitä helvettiä, minkä takia?
Mutta minä en sitä sitten sanonut ääneen:doubtful:OoPee sanoi:Jos tiato sun homoseksuaalisuudestas on levinny?![]()
Kuis sattuikaan, että sä ja ml tulitte mieleen samantien, kun ton kirjoitinSam sanoi:Tervetuloa orjien joukkoon:thumbup:
OoPee sanoi:Kuis sattuikaan, että sä ja ml tulitte mieleen samantien, kun ton kirjoitin![]()
Jahas, OoPee vastasikin sitten Dsounssin puolesta.OoPee sanoi:Jos tiato sun homoseksuaalisuudestas on levinny?![]()