Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Olen huomannut, että tuntemusten ilmaiseminen keventää taakkaa huomattavasti. Joskus jopa raskas ääneen huokaaminen. Sen sijaan työpaineiden sisällä pitäminen se vasta elämän vaikeaksi tekee.
Kylläkyllä, mutta onhan se toisaalta pikkusen huvittavaa, että just semmonen, joka mielellään itse keventää taakkaansa tunteittensa ilmaisulla, teilaa toisten kiireet kahvitteluksi ja paskallakäynniksi :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Kylläkyllä, mutta onhan se toisaalta pikkusen huvittavaa, että just semmonen, joka mielellään itse keventää taakkaansa tunteittensa ilmaisulla, teilaa toisten kiireet kahvitteluksi ja paskallakäynniksi :rolleyes:
Korjaa mun vääristyneet huomiot. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt en sano muutakuin:
:mad_old: :mad_old: :nope: :jaska: :jaska:

Ja positiivisena asiana: 2,5 tuntia ja lähden työpaikalta, vaikka tämä firma menisi siitä konkkaan:ahem:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sam sanoi:

Ja positiivisena asiana: 2,5 tuntia ja lähden työpaikalta, vaikka tämä firma menisi siitä konkkaan:ahem:
Onko poistumisen jälkeen mitään merkitystä ?

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
Kävin kahvittelun ja pullansyönnin lomassa parturissakin. Tiedoksi!
Mä käväsin kanssa viimeksi nopeasti tuossa duunipaikan vieressä olevassa parturissa. Kehtas yks kusipää kollega ihmetellä - "kävitsä todella TYÖAIKANA parturissa" :mad: Eipä tuohon voinut muuta vastata kun, "KYLLÄHÄN NE SAATANA KASVAAKIN TYÖAIKANA" :thumbdown urpot!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Mä käväsin kanssa viimeksi nopeasti tuossa duunipaikan vieressä olevassa parturissa. Kehtas yks kusipää kollega ihmetellä - "kävitsä todella TYÖAIKANA parturissa" :mad: Eipä tuohon voinut muuta vastata kun, "KYLLÄHÄN NE SAATANA KASVAAKIN TYÖAIKANA" :thumbdown urpot!!!
Mä käyn aina työaikana parturissa :rolleyes:

Tossahan se on heti elakerrassa ja vaikka olis vähän kauempanakin, niin kävisin silti.

Mutta musta tuntuu että just tää on niitä juttuja, jotka ösit ottaa pikkusen lunkimmin kuin germaanit, meinaan kyllä täällä jengi käy aika ahkeraan shoppailemasskain kesken duunipäivän eikä tuu kellekään mieleen kysellä, että kait vähensit työajasta :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Kahvittelun ja pullansyönnin lomassa ?
Liittyi lounaskeskusteluun:rolleyes:

Kahvittelun aikana väännän duunia sormet verillä:mad_old:

Vhiddu että pientä ihmistä voidaan koetella:jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on jo kamat pakattu ja perään jäädään huutelemaan:nope: :nope: :nope:

Hyvää viikonloppua:cool:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Mä käyn aina työaikana parturissa :rolleyes:

Tossahan se on heti elakerrassa ja vaikka olis vähän kauempanakin, niin kävisin silti.

Mutta musta tuntuu että just tää on niitä juttuja, jotka ösit ottaa pikkusen lunkimmin kuin germaanit, meinaan kyllä täällä jengi käy aika ahkeraan shoppailemasskain kesken duunipäivän eikä tuu kellekään mieleen kysellä, että kait vähensit työajasta :D
Mä käyn myös parturissa lounastunnilla. Lounas jää turhan usein väliin. Tähän pitäisi saada muutos, sillä tällainen elämäntyyli ei ole kovin terveellistä pidemmän päälle.

Pitäis ostaa trimmeri, niin vaimo voisi ajaa tukan siiliksi parin viikon välein. Säästuis aika lailla rahaa.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ma teen ihan miten sattuu duunia. Tyotunnit on 9.00-17.30. Tulen yleensa puoli kymmenen aikaan ja lahden puoli viiden kieppeilla. Tanne on niin pitka matka, etta saavat haistaa vitun. Vahennan matkan tyoajasta. Shoppailen toki lounaalla.