Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Moon kattellu nyt jostain syysta tota uutta American Idols jutskaa ja taytyy sanoa, etta sillon ihan ekalla kierroksella siella oli just tollasia jannuja ja mimmeja aikalailla. Toisaalta, jos ei yrita, niin ei voi voittaakaan, mutta pitaishan noilla jonkun verran olla sellaisiakin ystavia (tai perheenjasenia), jotka vois niille sanoo, etta

Ethan sa osaa edes laulaa, peelo!!!! :mad:

Kaippa jotkut menee sinne ihan vaan kokemusta hakemaan ja/tai tv:seen paasemaan, mistas noista tietaa.

Nyt kun ton uusimmat AI:n finaali alkaa huomenna (mukana 12 tyttoja ja 12 poikaa), niin siella on kylla kaikki ihan saatanan hyvia laulajia. Moni todella hyva tipahti viime kierroksella veke ja ehka vaan sen takia, etta ne ei oo ettimassa just sellasta laulajaa tai laulutaitoa (esim jazz). Voittajan pitaa olla pop-laulaja ja nakojaan myos taysin munaton (mallia Britney Sperm).

Joillekin tuolla parjaaminen naytti olevan enemman kun elama itse, joka on sinallaan aika pepusta. Meinaan voihan sita aina yrittaa ens vuonna uudestaan, jos haluaa ja hermo kestaa... :rolleyes:

Mulla ei kestais. Toisaalta, en oo siella schjunggaamassakaan ;)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mä lueskelin äsken vanhoja terassijuttua. Tuli yhdessä vaiheessa esiin vanha viiskymppinen komppaus. Eikö sitä tapaa voisi ottaa taas käyttöön? Taidan muuttaa omista asetuksista perinteiseen. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oli harvinaisen vähän paluuliikennettä tänään :) Tosin olihan tuo arvattavissa, kun täkäläisillä alkoi hiihtoloma.

Kohta saunaan rentoutumaan:cool: :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Ei mulla oikeen muuta, kuin että onko se Sam huomenna taas töissä:alppu: :nope:
tämä taitaa olla juuri sitä eripuran lietsomista ja suoranaista vittuilua:doubtful:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
ml sanoi:
Mä lueskelin äsken vanhoja terassijuttua. Tuli yhdessä vaiheessa esiin vanha viiskymppinen komppaus. Eikö sitä tapaa voisi ottaa taas käyttöön? Taidan muuttaa omista asetuksista perinteiseen. :thumbup:
Saahan sita kompata milloin haluaa :ahem:

Oubeki komppaa joka viestissaan ;)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:

Sigmund Freudeja ei lueta kompiksi. Vain jaska jaksoi kompata 16 tuhatta viestiä. Joka komppi epävireinen. :nope:

*PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT'*

olen yksin kotona, perhe muualla. Taidan painua pehkuihin.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:

Mulla oli ainakin tosi hauskaa, kun Teba yritti onnistua kompissaan. Ainaskin 100 yritystä meni oli. :eek: Miten se jätkä onnistuikin siinä niin lahjakkaasti?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
ml sanoi:
Mulla oli ainakin tosi hauskaa, kun Teba yritti onnistua kompissaan. Ainaskin 100 yritystä meni oli. :eek: Miten se jätkä onnistuikin siinä niin lahjakkaasti?
Son musiikillisesti meista pelleista lahjattomin :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Ton vois itteasiassa jo poistaa, mutten nyt keksi parempaakaan tähän hätään :rolleyes:

Toi oli sillon aikoinaan ajateltu vähän niinku "Im Memoriam Noube" -tyyppiseksi siguksi, mutta söit perkele sanas ja tulikkin takas :doubtful:

Viimeksi muokattu:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
...mutta söit perkele sanas ja tulikkin takas :doubtful:
Alko oleen taa meininki niin huonoa, etta siina syo kovempikin jatka sanojaan, etta homma saadaan taas kayntiin. Oothan sa nahny! :ahem: Tacot, Hawai'it ja Mustangit. On varia, on! :ahem: