Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juu no muutenkin näppiksen vaihtaminen lienee helpompaa kuin vaikun tahriman pluutuutheadsetin :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Juu no muutenkin näppiksen vaihtaminen lienee helpompaa kuin vaikun tahriman pluutuutheadsetin :rolleyes:
No sun pitää pokkana väittää, että englantilaisissa tuotantolaitoksissa on liikaa keltaista rasvaa liukuhihnoilla, etkä sen takia uskaltanut sovittaa härpäkettä.

Eikös Wienissä ole kauppoja, joissa voi perua ostokset 14 pv kuluessa? Tyytyväisyystakuu? Tietysti, pienellä voi olla präntti, tuotteet pitää palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa virheettömänä.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Jukolauta, olin kolme kuukautta pois ja edelleen sama toikki! Eikö se olisi uuden paikka jo kotha?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Eikös Wienissä ole kauppoja, joissa voi perua ostokset 14 pv kuluessa? Tyytyväisyystakuu? Tietysti, pienellä voi olla präntti, tuotteet pitää palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa virheettömänä.
On, mutta tuskin vaikun tahrimia ostoksia ;)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
On, mutta tuskin vaikun tahrimia ostoksia ;)
Sittenhän sulla on hyvä muistisääntö luurin oikein päin laittamiseen (tuttu sääntö päiväkotiajoilta), keltainen eteen, ruskea taakse!

:eek!: :doubtful:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nyt mulle selvis, miksi Teba tekee kusimunakoodia, se on menny ostamaan alennuksesta itselleen näppiksen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Sittenhän sulla on hyvä muistisääntö luurin oikein päin laittamiseen (tuttu sääntö päiväkotiajoilta), keltainen eteen, ruskea taakse!

:eek!: :doubtful:
Korvassa mä sitä ajattelin kantaa :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
epeli sanoi:
Tässä iässä se alkaa muistikin jo vähän pätkiä:rolleyes: . Kai teillä on jo se hauveli?
On, tänään tasan 6 kk vanha :)

Ettei vaan muuten ollu Wienitupa, jossa kävit viimeks?

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
OoPee sanoi:
On, tänään tasan 6 kk vanha :)

Ettei vaan muuten ollu Wienitupa, jossa kävit viimeks?
Ja koiran nimihän oli...? Taisi olla tytär iloinen? :)

Ei, kyllä mä täälläkin olen käynyt, oli takaisin tullessani tossa toikki-ikonin kirjekuoressa tommonen reikä, you know.

Tai enhän mä ihan poissa ole ollut, kävin mä tsunamia kommentoimassa, mutta muuten en ole jaksanut täällä jostain syystä käydä. En tiedä miksi, oli vain kiinnostus hukassa. Oli ehtinyt jo sivuhistoriastakin häipyä:thumbdown .

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
epeli sanoi:
Ja koiran nimihän oli...? Taisi olla tytär iloinen? :)

Ei, kyllä mä täälläkin olen käynyt, oli takaisin tullessani tossa toikki-ikonin kirjekuoressa tommonen reikä, you know.

Tai enhän mä ihan poissa ole ollut, kävin mä tsunamia kommentoimassa, mutta muuten en ole jaksanut täällä jostain syystä käydä. En tiedä miksi, oli vain kiinnostus hukassa. Oli ehtinyt jo sivuhistoriastakin häipyä:thumbdown .
Benja. Juu, oli ja on edelleenkin. Rakkautta molemminpuolin :)

On vissiin aika monella kiinnostus hukassa :rolleyes:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Nopeahuoli sanoi:
Eiks oo jaska ikavaa kun et oo mukana meidan email-piirissa :rolleyes:

Meinaan silloin vois tietaa ;)

Mukavia hetkia tsattiin Dominicin ja moderaattorien kera vaan :ahem: :thumbup:
Täällä siis taas lietsotaan eripuraa:D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jahas, käytiin vähän kylillä. Koko ryhmä Rämä duunista oli liikenteessä, eli puolalaisia, sloboja, norskeja, sveduja, härmäläisiä, epsanjalaisia, pelkijalaisia.
Alotettiin pihviraflassa. Meni ok, teinit alko olemaan lärvit. Mentiin jatkoille, teinit alko olemaan eläiminä, päätettiin eukon kanssa lähtee himbeen. Luntakin tuli tossa aikasemmin taivaan täydeltä mutta varmaan sulaa huomiseen mennessä.
Tämmöstä Gentissä.:dunno: