OoPee
Nuori ikäisekseen
Juu no muutenkin näppiksen vaihtaminen lienee helpompaa kuin vaikun tahriman pluutuutheadsetin 
No sun pitää pokkana väittää, että englantilaisissa tuotantolaitoksissa on liikaa keltaista rasvaa liukuhihnoilla, etkä sen takia uskaltanut sovittaa härpäkettä.OoPee sanoi:Juu no muutenkin näppiksen vaihtaminen lienee helpompaa kuin vaikun tahriman pluutuutheadsetin![]()
No sitten et kyllä ollu 3 kk vekeepeli sanoi:Jukolauta, olin kolme kuukautta pois ja edelleen sama toikki! Eikö se olisi uuden paikka jo kotha?
On, mutta tuskin vaikun tahrimia ostoksiaml sanoi:Eikös Wienissä ole kauppoja, joissa voi perua ostokset 14 pv kuluessa? Tyytyväisyystakuu? Tietysti, pienellä voi olla präntti, tuotteet pitää palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa virheettömänä.
Sittenhän sulla on hyvä muistisääntö luurin oikein päin laittamiseen (tuttu sääntö päiväkotiajoilta), keltainen eteen, ruskea taakse!OoPee sanoi:On, mutta tuskin vaikun tahrimia ostoksia![]()
Korvassa mä sitä ajattelin kantaa :doubtful:ml sanoi:Sittenhän sulla on hyvä muistisääntö luurin oikein päin laittamiseen (tuttu sääntö päiväkotiajoilta), keltainen eteen, ruskea taakse!
:eek!: :doubtful:
Tässä iässä se alkaa muistikin jo vähän pätkiäOoPee sanoi:No sitten et kyllä ollu 3 kk veke![]()
On, tänään tasan 6 kk vanhaepeli sanoi:Tässä iässä se alkaa muistikin jo vähän pätkiä. Kai teillä on jo se hauveli?
WANHA!ml sanoi:
Ja koiran nimihän oli...? Taisi olla tytär iloinen?OoPee sanoi:On, tänään tasan 6 kk vanha![]()
Ettei vaan muuten ollu Wienitupa, jossa kävit viimeks?
Benja. Juu, oli ja on edelleenkin. Rakkautta molemminpuolinepeli sanoi:Ja koiran nimihän oli...? Taisi olla tytär iloinen?![]()
Ei, kyllä mä täälläkin olen käynyt, oli takaisin tullessani tossa toikki-ikonin kirjekuoressa tommonen reikä, you know.
Tai enhän mä ihan poissa ole ollut, kävin mä tsunamia kommentoimassa, mutta muuten en ole jaksanut täällä jostain syystä käydä. En tiedä miksi, oli vain kiinnostus hukassa. Oli ehtinyt jo sivuhistoriastakin häipyä:thumbdown .
...ja ollu täälläkin jo aika helvetin monta kertaaml sanoi:NIIN ON, onhan kuva otettu jo vuonna 1978
![]()
Täällä siis taas lietsotaan eripuraaNopeahuoli sanoi:Eiks oo jaska ikavaa kun et oo mukana meidan email-piirissa![]()
Meinaan silloin vois tietaa
Mukavia hetkia tsattiin Dominicin ja moderaattorien kera vaan :ahem: :thumbup: