Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ja niin kun ite tiedat, niin myos duunipaikan ilmapiirilla on suuren suuri vaikutus juuri tahan asiaan. Meinaan toisissa mestoissa, vaikka joutuis tekemaan paljonkin "ylitoita", niin stressi ei juuri vaivaa. Toisissa on sitte taas juuri toisinpain.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Sellainen jossa hahmolla on otsa kurtussa ja korvista nousee savu:D
Tuota olisi tänään tarvittu pariin otteeseen. Itse asiassa sanoinkin muutamalle työkaverille, että nyt keittää sen verran pahasti että tarkemmalla katselemisella voisi jopa savua havaita :D

...ja huomennakin on töitä luvassa:mad_old: :jaska: :jaska: :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Ja niin kun ite tiedat, niin myos duunipaikan ilmapiirilla on suuren suuri vaikutus juuri tahan asiaan. Meinaan toisissa mestoissa, vaikka joutuis tekemaan paljonkin "ylitoita", niin stressi ei juuri vaivaa. Toisissa on sitte taas juuri toisinpain.
Täysin totta. Samoin kuin silläkin on vaikutusta, jos töitä ei ole ollenkaan ja pitää vain hengailla vailla tekemistä sekä kontakteja.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
No sitten on jo kaverissa sen verran vikaa, etta se on kylla ihan oikein sille :ahem:
Eli maksetaan "törkeästi" pelkästä läsnäolosta vailla mitään työvelvoitteita:thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ai sa puhuit duunissa olemisesta ilman tekemista ja kontakteja. Ma luulin, etta "ilman tyota" on sama kun tyoton.

Vaarinkasitys.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Ai sa puhuit duunissa olemisesta ilman tekemista ja kontakteja. Ma luulin, etta "ilman tyota" on sama kun tyoton.

Vaarinkasitys.
Joo, tarkoitin siis sitä että töissä on myös raskasta olla ilman tekemistä - varsinkin silloin kun on oikeasti paljon tekemistä mutta sitä ei saa poliittisista syistä tehdä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Pakko luovuttaa ja painua jo nyt sänkyyn. Kuten kallonkutistaja minulle totesi, ylityömäärä näkyy jo kasvoissa;) :D :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se näkyy naamasta, kun lakkaa saamasta, näin yhdessä tuumattiin....:(

Viikon Vaahto-kusimuna-tittelin voi sitten suokkiin antaa mulle:mad_old: :nope: Kuntosalilla on jo viikon verran ollut lappu että 'kuntosali on suljettuna la 26.2. laitteiden uusimisen vuoksi'.

Ja kukas pelle sitä on rykimässä oven kahvaa ja magneettikorttia vinguttamassa klo 8 jälkeen siellä?:doubtful:

:jaska: :jaska: :jaska:

Onneksi en ollut ainoa, oli siellä muitakin:D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Nyt ois muuten Oubelle se Heimweh jaossa..... :doubtful:
Pistäkkö mailina, jos niin pistä himaosoitteeseen, onhan sulle se vielä jossain?

btw. kun oli kaffesta juttua tässä taannoin, niin ookko kokeillu Segafredo Selezione Oroa? On meinaan tosi namia ainakin mun mielestä :ahem:

Chicco D'oroa löysin ihan sattumalta aika yllättävästä mestasta, meinaan elektroniikkaliikkeestä :D Myivät 250 gramman paketeissa, hintaa melkein 4 euroa. Jätin sinne. Supermarketista ei löytyny :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Löi perkele illalla 39 asteen kuumeen päälle, oli aikalailla mehuton fiilis :eek!:

Mutta toki kattelin siitä huolimatta Itävallan euroviisukarsinnat :ahem: :ahem: :ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Pistäkkö mailina, jos niin pistä himaosoitteeseen, onhan sulle se vielä jossain?

btw. kun oli kaffesta juttua tässä taannoin, niin ookko kokeillu Segafredo Selezione Oroa? On meinaan tosi namia ainakin mun mielestä :ahem:

Chicco D'oroa löysin ihan sattumalta aika yllättävästä mestasta, meinaan elektroniikkaliikkeestä :D Myivät 250 gramman paketeissa, hintaa melkein 4 euroa. Jätin sinne. Supermarketista ei löytyny :nope:

Pistaisin josko mun meili toimis.... :(

Itse asiassa saattaisin panna swissonlinesta, mutta tartten sun osoitteen, sen oon jonnekin vissiin hukannut... :doubtful:

Segafredoa olen jossain nahnyt, pitanee koklata. :thumbup:
Chicco d'Oroa taitaa olla hankala loytaa, meidan yks isoista pomoista oli miitinkissa taalla keksiviikkona ja torstaina, ja totesi ettei hanella ole (Saksaan) himaan menemista josko ei vie vaimolle Chicoo d'Oroa... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Soitellaan :ahem:
Skypetin eilen yli 3 tuntia.
Ekaks Samun kanssa, sitten soitti tsekkikollega ja tartti infoa Nendazia koskien, sen jalkeen vedin kahden suomalaisen kamun (jotka olivat Levilla mukana) kanssa Conference Callin (toimi muuten sikahyvin :eek!: :thumbup: ) joka kesti lahes 2 tuntia... :D

Mun kayttiksen loydat heti kun panet searchiin vaan mun nimen.... :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mullei muuten toimi enaa se Tele2:n kotieemeli. Uus on sama mutta loppuun @swissonline.ch :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Panin Heimweh'n sitten menemaan OoPeelle duuniin ja kopion Sam:ille. :thumbup:

Josko paat privana sun hima eemelin niin laitan sinnekin... :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis sanoi:
Skypetin eilen yli 3 tuntia.
Ekaks Samun kanssa, sitten soitti tsekkikollega ja tartti infoa Nendazia koskien, sen jalkeen vedin kahden suomalaisen kamun (jotka olivat Levilla mukana) kanssa Conference Callin (toimi muuten sikahyvin :eek!: :thumbup: ) joka kesti lahes 2 tuntia... :D

Sitahan vois laittaa vaikka illalla Conference Callin sun ja Sam:n kanssa.... :doubtful:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis sanoi:
Panin Heimweh'n sitten menemaan OoPeelle duuniin ja kopion Sam:ille. :thumbup:

Josko paat privana sun hima eemelin niin laitan sinnekin... :thumbup:
Eipa nakojaan huolinut sun duunin serveri mp3:sia. :( :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Sitahan vois laittaa vaikka illalla Conference Callin sun ja Sam:n kanssa.... :doubtful:
Sopii hyvin. Myllis voikin heittää mun skypeosoitteen OoPeelle :)

Tulipahan luisteltua tänään lasten kanssa toista tuntia. Täällä on loistokeli, sopivasti pakkasta (noin 7 astetta) ja aurinko paistaa eikä tuulekkaan:cool:

...ja nyt hakkaamaan panelia kattoon sisällä:jaska: