312T4
Lehtori
Täälläpä on uskomaton auringonpaiste- kävin koirien kanssa metässä rämpimässä 1.5 tuntia ja mukavaa oli - nyt ruuan laittoon vaan kaikki:thumbup:
Minä olen nauranut meidän bonus-systeemillemme. En usko mitään tulevan:nope:ml sanoi:Moon odottanut bonusten käynnistymistä jo vuoden. Toivottavasti syntyis tulosta yrityksessämme. :frown:
Alku sama kuin duunimailissa, mutta loppuun chello.at. KiitosMyllis sanoi:Josko paat privana sun hima eemelin niin laitan sinnekin... :thumbup:
Kenen kanssa sä puhut? :doubtful:Myllis sanoi:Eipa nakojaan huolinut sun duunin serveri mp3:sia.:thumbfh:
En taida jaksaa istua tänä iltana koneella, on sen verran nuppi sekaisin. Tulin nytkin vain piipahtamaan, kun ei koko päivää jaksa maatakkaanMyllis sanoi:Sitahan vois laittaa vaikka illalla Conference Callin sun ja Sam:n kanssa.... :doubtful:
Täytyykin illalla tarkistaa, onko tullut minulle perille. Pitäisi kyllä.OoPee sanoi:Kenen kanssa sä puhut? :doubtful:
(juu ei huoli ei)
Homma on purkissa.Jones sanoi:Mulla alkaa huomenna tapettien repiminen ja pohjien teko, maalaus ja tapetointi.
:SAM: :jaska:
Jones sanoi:Munat on vahdossa.
Vitun hyvä tuli, munat vaahdossa tapoitoin ja maalasin.:ahem:
Halpiskaljaa 1,49 € / ½ litraa purkissa. Ei voi olla hyvää.Sam sanoi:Terveiset saunasta kera Holstenin![]()