Olisikohan siitä apua tuohon seisonta-asiaan, että mä tulen (jos tulen) Tampereen kentälle.jaska sanoi:... ilmoitathan sitten lennot mahdollisimman tarkkaan, että en koko joulua joudu lentokentällä seisomaan ...
Meekkönä Ilvekseen?:eek!:elle sanoi:Olisikohan siitä apua tuohon seisonta-asiaan, että mä tulen (jos tulen) Tampereen kentälle.
Huomasin. Jotain prosyyriä olikin tullut sähköpostiini.Jones sanoi:'Sen' alan.
Reaktiosta päätellen pitäisSam sanoi:Nyt paloi taas käämit kunnolla:nope: :mad_old: :jaska:
Pitäisiköhän kuitenkin mennä lekuriin...
Voi vitun vitun vittu:mad_old: :jaska:
Pikkasen pidempi matka vain. Toisaalta vähemmän ihmisiä -> helpompi löytää sut :ahem: :Thumbup:elle sanoi:Olisikohan siitä apua tuohon seisonta-asiaan, että mä tulen (jos tulen) Tampereen kentälle.
Niin pitäisi. "Onneksi" töitäkään ei voi tehdä :jaska:OoPee sanoi:Reaktiosta päätellen pitäis![]()
Tuliko hyvä saalis ?ml sanoi:
Sain juuri yhden verkon ylös.
ServusMyllis sanoi:Guten Morgen. Back in CH!
No tänään sitten näyttäisi vihdoin tärpänneen, kahdesta ehdokkaasta otamme todennäköisesti molemmat. Vielä olisi kuitenkin 4 tyyppiä (ainakin) kaivettava jostain, pääsääntöisesti porukka on ollut hieman eri tyyppistä kuin meidän kaipaamamme väki. :thumbdownml sanoi:Miltäs henkilöstöhommat maistuu? Onko(ammattitaitoista) työvoimaa liikkeellä?
Pitäisiköhän mun suositella sulle jotain paikkaa:doubtful:OoPee sanoi:Noh Sam, nyt yrittämään! :ahem: :ahem: :ahem:
Pääsisit alistumaan Arskalle ja saisit siitä vielä palkkaakin![]()
Kävin jo heti aamusella himassa :ahem:Sam sanoi:Pitäisiköhän mun suositella sulle jotain paikkaa:doubtful:
Jos ehdottaisin sulle tämän pienen lafkan haarakonttoria teidän suunnilla, niin tästähän voisi tulla sulle sekä koti että kirkko samaan aikaan:thumbup:OoPee sanoi:Kävin jo heti aamusella himassa :ahem: