Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis sanoi:
Mun soisikki on taas LOTR yy kaa ja koo. :thumbup:
Ei hitto kun ma en vaan yksinkertaisesti paase noihin "kiinni". Pari meilla on himassa (ala kysy mitka) ja toisesta jaksoin katsoa reilun tunnin muinoin :( Noh, oli niista sen verran kayttoa, etta kun panin ton kotiteatterin pystyyn Joulu-paivana, niin kaytin toista niista "testi-dvd:na" etta saa kaiki metelit kohilleen! Ja meteliahan niissa riittaa :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Kah kah, myos Herra Muumipappa on hiekkalaatikolla. :thumbup:
Tässä lapset ovat iltapalalla joten on hetki aikaa:thumbup:

Huomenna olenkin aivan yksin kotona:cool: Tuletko saunomaan? Voin tarjota kaljat :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Ei hitto kun ma en vaan yksinkertaisesti paase noihin "kiinni". Pari meilla on himassa (ala kysy mitka) ja toisesta jaksoin katsoa reilun tunnin muinoin :( Noh, oli niista sen verran kayttoa, etta kun panin ton kotiteatterin pystyyn Joulu-paivana, niin kaytin toista niista "testi-dvd:na" etta saa kaiki metelit kohilleen! Ja meteliahan niissa riittaa :thumbup:
Ma luulen jotta josko en ois junnuna, ja uudestaan nelisen vuotta sitten, lukenut noita niin en olisi kiinnostunut.

Mutta kirjojen jalkeen diggasin kylla ihan kyballa...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Tässä lapset ovat iltapalalla joten on hetki aikaa:thumbup:

Huomenna olenkin aivan yksin kotona:cool: Tuletko saunomaan? Voin tarjota kaljat :)

Mennaan huomenna jengilla (faijan ja systerin kanssa) syomaan broidin raflaan . :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nuista hyokyaalloista...

Frendi just soitteli ja valitti ettei paase saunaan.

Ei ole kuulemma viilista, kun serkun (niin se tais olla) perhe oli ollut siella jossain lomilla.
Poika oli lahtenyt hakemaan pyyhkeita hotellilta, tullut takaisin ja aalto oli pyyhkaissyt rannan yli ja vanhemmat tipotiessaan.
Edelleen ei ole kuultu niista mitaan, ja suomen viranomaiset sanoo etta kaikki suomalaiset on mukamas ok. Kamu on hiukka kaarmeissaan tuollaisesta uutisoinnista.
Toivottavasti ne viela loytyvat, kyllakin ajan kanssa mahikset huononevat kokoajan... :( :frown:

(en tiia minka ikainen oli ollut tama pyyhkeita hakenut poika, en tajunnut kysya)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Ma luulen jotta josko en ois junnuna, ja uudestaan nelisen vuotta sitten, lukenut noita niin en olisi kiinnostunut.

Mutta kirjojen jalkeen diggasin kylla ihan kyballa...
Mun viimeisestä lukukerrasta on pidempi aika, mutta diggaan myös ihan kybällä :ahem: