Ei hitto kun ma en vaan yksinkertaisesti paase noihin "kiinni". Pari meilla on himassa (ala kysy mitka) ja toisesta jaksoin katsoa reilun tunnin muinoinMyllis sanoi:Mun soisikki on taas LOTR yy kaa ja koo. :thumbup:
Tässä lapset ovat iltapalalla joten on hetki aikaa:thumbup:Myllis sanoi:Kah kah, myos Herra Muumipappa on hiekkalaatikolla. :thumbup:
Ma luulen jotta josko en ois junnuna, ja uudestaan nelisen vuotta sitten, lukenut noita niin en olisi kiinnostunut.Nopeahuoli sanoi:Ei hitto kun ma en vaan yksinkertaisesti paase noihin "kiinni". Pari meilla on himassa (ala kysy mitka) ja toisesta jaksoin katsoa reilun tunnin muinoinNoh, oli niista sen verran kayttoa, etta kun panin ton kotiteatterin pystyyn Joulu-paivana, niin kaytin toista niista "testi-dvd:na" etta saa kaiki metelit kohilleen! Ja meteliahan niissa riittaa :thumbup:
Siltahan toi vahan nayttaa :thumbup: :thumbup: Quality time with the family :ahem: :thumbup:Myllis sanoi:Ma en tiia oonko maininnu, mutta ma oon lomilla.![]()
![]()
![]()
Sam sanoi:Tässä lapset ovat iltapalalla joten on hetki aikaa:thumbup:
Huomenna olenkin aivan yksin kotonaTuletko saunomaan? Voin tarjota kaljat
![]()
Word! :thumbup:Nopeahuoli sanoi:Siltahan toi vahan nayttaa :thumbup: :thumbup: Quality time with the family :ahem: :thumbup:
Ma en tiia oonko maininnu, mutta ma oon lomilla. :idea:Sam sanoi:Huomenna töihin aamuseitsemään![]()
![]()
![]()
OoPee....Myllis sanoi:Ma en tiia oonko maininnu, mutta ma oon lomilla. :idea:![]()
Sam sanoi:OoPee....
...Myllis kiusaa![]()
![]()
![]()
Toisaalta, taidat olla oikeassa:ahem:Myllis sanoi:HYSHHHH!!!
Ela herata nukkuvaa petoa... :nope: :nope: :thumbfh:
:thumbup:Myllis sanoi:Ma en tiia oonko maininnu, mutta ma oon lomilla.![]()
![]()
![]()
03.01. takas duuniin. (ja se itavallan herra on sitten ihan ihan hiljaa)
OoPee sanoi::thumbup:
Mun viimeisestä lukukerrasta on pidempi aika, mutta diggaan myös ihan kybällä :ahem:Myllis sanoi:Ma luulen jotta josko en ois junnuna, ja uudestaan nelisen vuotta sitten, lukenut noita niin en olisi kiinnostunut.
Mutta kirjojen jalkeen diggasin kylla ihan kyballa...
Myllis sanoi:Voihan hitto, Sam. Nyt sa heratit sen. :mad_old: :nope: :jaska: :thumbfh:![]()
Myllis sanoi:HYSHHHH!!!
Ela herata nukkuvaa petoa... :nope: :nope: :thumbfh:
Kuulin mainittavan sanat loma ja sen pituus?Myllis sanoi:Voihan hitto, Sam. Nyt sa heratit sen. :mad_old: :nope: :jaska: :thumbfh:![]()