Sam
Muumipappa
Huono olo 
Pitäisiköhän mennä lekuriin.
Myllis sanoi:Ela ny perkele huuda taas sita OoPeeta.... :nope: :nope: :nope:
Paleltaa ja jalkoja kramppaa:nope:ml sanoi:Pyydä lekuria leikkaamaan huonon olon kohta pois, niin eiköhän ala helpottamaan.
Jalkakrampit kuulostavat nestevajaukselta. Olet liian kuiva. :ahem:Sam sanoi:Paleltaa ja jalkoja kramppaa:nope:
Sam sanoi:On muuten mahdollista. Join eilen kuusi olutta, enkä syönyt kotona mitään. Tänä aamunakaan en ole syönyt, vain juonut kupin kahvia ja hieman vettä.
Haenpa mukillisen lisää.
Vältän kaiken viinin juomista:yuck:ml sanoi:Vältä erityisesti juomasta kuivaa viiniä.
Oletkohan syönyt epähuomiossa Micran?Sam sanoi:Huono olo
Epäilen ennemminkin että olen vahingossa vetänyt sellaisen henkeenAJ sanoi:Oletkohan syönyt epähuomiossa Micran?
Vaiko jopa nenaan?Sam sanoi:Epäilen ennemminkin että olen vahingossa vetänyt sellaisen henkeen![]()
mä ymmärrän miksi olet hankkimassa "laatupukua" asiakaskäynneille...Myllis sanoi:Ma olen viela kotiverkkarit jalassa (olen suomalaistunut taas) ja juon hyvaa kaffetta.
![]()
Naapurit ihmetteli "Tuo sveitsistä muuttanut kolaa lumetkin kauluspaita päällä, kuka se luulee olevansa ? "Myllis sanoi:Tarvetta on kun tapsanpaivana kolasin lunta tielta tummat housut ja kauluspaita paalla.
Piti vaan hakea posti, mutta sitten innostuin. Lopulta meni kaikki kuteet pesuun kun olin hiesta marka puolen tunnin ahkimisen jalkeen... :nope: :jaska:
jaska sanoi:Naapurit ihmetteli "Tuo sveitsistä muuttanut kolaa lumetkin kauluspaita päällä, kuka se luulee olevansa ? "