Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On muuten mahdollista. Join eilen kuusi olutta, enkä syönyt kotona mitään. Tänä aamunakaan en ole syönyt, vain juonut kupin kahvia ja hieman vettä.

Haenpa mukillisen lisää.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
On muuten mahdollista. Join eilen kuusi olutta, enkä syönyt kotona mitään. Tänä aamunakaan en ole syönyt, vain juonut kupin kahvia ja hieman vettä.

Haenpa mukillisen lisää.

Vältä erityisesti juomasta kuivaa viiniä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma olen viela kotiverkkarit jalassa (olen suomalaistunut taas :D ) ja juon hyvaa kaffetta. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Ma olen viela kotiverkkarit jalassa (olen suomalaistunut taas :D ) ja juon hyvaa kaffetta. :)
mä ymmärrän miksi olet hankkimassa "laatupukua" asiakaskäynneille...

niin ja huomenta!
Ett silleen!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tarvetta on kun tapsanpaivana kolasin lunta tielta tummat housut ja kauluspaita paalla.
Piti vaan hakea posti, mutta sitten innostuin. Lopulta meni kaikki kuteet pesuun kun olin hiesta marka puolen tunnin ahkimisen jalkeen... :nope: :jaska:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Tarvetta on kun tapsanpaivana kolasin lunta tielta tummat housut ja kauluspaita paalla.
Piti vaan hakea posti, mutta sitten innostuin. Lopulta meni kaikki kuteet pesuun kun olin hiesta marka puolen tunnin ahkimisen jalkeen... :nope: :jaska:
Naapurit ihmetteli "Tuo sveitsistä muuttanut kolaa lumetkin kauluspaita päällä, kuka se luulee olevansa ? "
Ett silleen!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
Naapurit ihmetteli "Tuo sveitsistä muuttanut kolaa lumetkin kauluspaita päällä, kuka se luulee olevansa ? "

Eniten ne ihmetteli kun kolasin niidenkin pihan. Ja kahden muun naapurin kanssa.

Selitin etta olen tottunut tallaiseen naapurien jeesaukseen. Ken ulos menee hommiin ja jaksaa, heittaa samalla myos hiukkasen muualtakin.